شناسهٔ خبر: 66760806 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در پی شهادت پرافتخار خادم‌الرضا رئیس جمهور شهید؛

اجتماع مردم قدرشناس یاسوج در میدان امام حسین(ع)

مردم قدرشناس و شهیدپرور کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت شهادت پرافتخار خادم‌الرضا علیه‌السلام، و همراهان شهیدش فردا تجمع می کنند.

صاحب‌خبر -
اجتماع مردم در پی شهادت پرافتخار خادم‌الرضا رئیس جمهور شهید
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پیامی از مردم برای شرکت در مراسم گرامی داشت رئیس جمهور شهید و همراهانش دعوت کرد. 
متن این پیام به این شرح است.
بسم الله الرحمن الرحیم
پرواز ملکوتی خادم‌الرضا، خادم ملت ایران، رئیس جمهور مردمی، محبوب، مجاهد، انقلابی و خستگی‌ناپذیر، سیدالشهداء خدمت، حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی که سراسر عمر پر برکتشان همواره در جهت خدمت به مردم، کشور و اسلام سپری گشت، موجب غم و اندوه ملت قدرشناس ایران اسلامی گشت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت بی‌وفقه این شهید والامقام و همراهان شهیدش آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه‌ی محبوب تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و سایر همراهان، از کلیه هم‌استانی‌های قدرشناس و شهیدپرور دعوت می‌نماید در اجتماعی که فردا سه‌شنبه اول خردادماه در سراسر استان برگزار می‌شود حضور یابند.
این مراسم در یاسوج فردا سه‌شنبه اول خردادماه از ساعت ۹ صبح با حضور مردم نجیب و غیور یاسوج و حومه در میدان امام حسین علیه‌السلام، خیابان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.
 
 

نظر شما