شناسهٔ خبر: 66760772 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اختصاصی ایسنا

به یاد رئیس‌جمهورِ شهید در جوار مزار پیامبر (ص)

محمدرضا بختیاری

در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سانحه بالگرد، جمعی از زائران ایرانی در مسجد پیامبر (ص) حاضر شدند و در شهر مدینه به برپایی مراسم ختم قرآن پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به حج، صبح دوشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه پس از اعلام خبر رسمی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه، جمعی از زائران ایرانی در مسجدالنبی و قبرستان بقیع حاضر شدند و به نوحه‌خوانی، ختم قرآن و ذکر صلوات پرداختند.

همچنین در هتل‌های محل اقامت زائران مراسم ختم دسته‌جمعی قرآن کریم و ذکر صلوات برای شادی روح رئیس‌جمهور و هیأت همراه در سانحه بالگرد برگزار شد.

شب گذشته پس از اعلام وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور، خبرنگار اعزامی ایسنا به حج با حضور در مسجدالنبی، از حال و هوای متأثر زائران ایرانی ویدیوهایی را منتشر کرد.

ویدیو/ دعای زائران ایرانی مدینه منوره برای سلامتی رئیس‌جمهور

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل او و همراهانش رخ داد، ‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

انتهای پیام

نظر شما