شناسهٔ خبر: 66760516 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی به شعار بسنده نمی‌کردند

سیدجواد طاهری گفت: ایشان همواره به فکر این بود که به حرف و شعار بسنده نکنند و شاید در سخنرانی و شعار دادن تبحر نداشتند اما در عملگرایی خالصانه فعالیت می‌کردند.

صاحب‌خبر -

گروه تئاتر خبرگزاری هنر ایران:  سیدجواد طاهری کارگردان، بازیگر و رئیس مجموعه تئاترشهر در پی درگذشت و شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی،رئیس‌جمهور ایران در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین بیان کرد: این خبر بسیار شوکه‌کننده بود و ما از دیروز در تب و تاب این بودیم که خبری از سلامتی رئیس‌جمهور بشنویم اما متاسفانه این خبر تلخ را شنیدیم و متاثر شدیم اما پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری کار نباید زمین بماند و باید طبق روال انجام شود و خدمت به مردم را متوقف نکنیم؛ همانطور که خود آقای رئیسی هم نظرشان بر این بود که ما در خط مقدم باید خدمتگزار مردم باشیم.

وی افزود: من دو دیدار با ایشان داشتم. از امتیازات ایشان خاکی بودن، پای صحبت نشستن و مهم‌تر از همه عملگرا بودنشان، بود. ایشان همواره به فکر این بود که به حرف و شعار بسنده نکنند و شاید در سخنرانی و شعار دادن تبحر نداشتند اما در عملگرایی خالصانه فعالیت می‌کردند. نمونه آن هم بحث حریم تئاترشهر بود که توسط وزارت ارشاد دولت ایشان عملیاتی شد.

 

نظر شما