شناسهٔ خبر: 66760268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور

تولیت آستان قدس رضوی درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی، در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم‌الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از خدمت‌گزاران ملت بزرگ ایران؛ به‌ویژه آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، حسین امیرعبداللهیان، مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به پیشگاه رفیع حضرت ولی‌عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ای جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد، او نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) و شاگردی سرافراز برای امام عظیم‌الشأن (ره) و یاری دلسوز و با اخلاص برای رهبر معظّم انقلاب بود.

شهادت در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رئیس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثناء با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسئلت دارم و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.

تولیت آستان قدس رضوی

احمد مروی»

نظر شما