شناسهٔ خبر: 66759928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

خدام اصیل ایران در راه خدمت به مردم شهید می‌شوند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش تاکید کرد از افتخارات جمهوری اسلامی است که خادمان اصیل و معتقدش در راه جهاد و مقاومت به شهادت می‌رسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است: ما دیروز عزیزانی را از دست دادیم که هر یک جز عصاره‌های فضیلت و برترین نیروهای انقلاب اسلامی بودند و این داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می‌کند.

در این پیام تاکید شده است: قلب و روح‌مان شدیداً متالم شده و می‌دانیم حتماً حکمت خداوندی آن قدر سترگ و عظیم است که چنین مصیبت عظیمی را برای ملت قهرمان ایران مقدر فرموده است.

در این پیام بیان شده است: سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان از سویی انسان را یاد شهادت شهید رجایی می‌اندازد و از طرف دیگر خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن را زنده می‌سازد.

در این پیام گفته شده است: این نیز از افتخارات جمهوری اسلامی است که خادمان اصیل و معتقدش در راه جهاد و مقاومت به شهادت می‌رسند.

در این پیام گفته شده است: این جانب شهادت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر امیر عبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به امام عصر ارواحنا فداه تسلیت عرض می‌کنم. هم چنین این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای مردم داغ دیده ایران و علو درجات برای آن شهدای عزیز مسئلت می‌کنم.

نظر شما