شناسهٔ خبر: 66759879 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آیت الله موحدی کرمانی:

رییس‌جمهور شهید در عمر پر بار خود منشاء خدمات فراوان و ماندگار بود

آیت الله موحدی کرمانی: آیت الله موحدی کرمانی درگذشت رئیس جمهور و هئیت همراه را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، متن پیام تسلیت آیت الله موحدی کرمانی به شرح زیر است: 

انا لله وانا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت  حضرت حجه الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهور پرتلاش ، خدوم و مردمی و جناب  حجه الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه محبوب و ارزنده تبریز و دیگر همراهان را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و مردم شریف ایران و رهبری معظم و خانواده این عزیزان صمیمانه تسلیت می گوییم.

رییس جمهور شهید درعمر پربارخود منشاء خدمات فراوان و ماندگار بود . عاش سعیدا ومات سعیدا

شهید آل هاشم نماد روحانی خلیق ، مردمدار، ساده زیست و دوست داشتنی بود این هر دو بزرگوار از اعضای موثر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بودند و تا لحظه آخر عمر شریفشان جز خدمت به اسلام ، مردم و اعتلای ایران عزیز نیاندیشیدند، نگفتند و نپیمودند.

ملت شریف و صبور ایران در طول انقلاب اسلامی پیوسته شاهد تلاشها و جانفشانی های خدمتگزاران صادق خود بوده است و بی تردید این مسیر عزتبخش تداوم خواهد داشت و این حوادث کوچکترین خللی در استواری آرمانهای انقلاب و امام و امت و مسیر مقاومت و ولایت پدید نمی آورد.

از خداوند منان و رئوف علو درجات این عزیزان و حشر با اجداد طاهرینشان و عزت و بهروزی برای ساکنان این سرزمین سرفراز و صبر و عافیت برای  بازماندگان و همه همکاران آنان را طلب می کنیم آمین

 رییس جامعه روحانیت مبارز 

محمد علی موحدی کرمانی

۳۱/۲/۱۴۰۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما