شناسهٔ خبر: 66759808 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منشوری از حضور سید الشهدای خدمت در سفر‌های استانی به گلستان + فیلم

رئیس جمهور فقید کشورمان در مدت ۳ سال خدمت خالصانه در دوران ریاست جمهوری دوبار مهمان مردم گلستان بود و در این سفر‌ها گره‌های توسعه گلستان را در موارد زیادی باز کرد.

صاحب‌خبر -

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان نخستین بار اسفند سال ۱۴۰۰ به گلستان آمد و در دور دوم سفر‌ها نیز پنجشنبه ۳۰ آذر و جمعه اول دی ۱۴۰۲ مهمان گلستانی‌ها بود.

در یازدهمین سفر استانی دولت سیزدهم در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان، تفاهم نامه ۹۱ طرح اقتصادی با مشارکت سرمایه گذاران منعقد شد.

طرح‌های گردشگری آشوراده و علاج بخشی خلیج گرگان از مصوبات سفر نخست آقای رئیسی به استان در اسفند ۱۴۰۰ بود که در حال اجرا است.

آقای رئیسی معتقد بود گلستان، استانی است که به لطف خداوند متعال دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است. در حوزه کشاورزی، قطب کشاورزی است. در عرصه صنعت دارای صنایع بسیاری است و در حوزه گردشگری نیز قطب گردشگری به شمار می‌رود.

دو سفر رییس جمهور به گلستان ۱۰۱ هزار میلیارد تومان برای استان آورده داشت که فرصتی طلایی به صورت ویژه برای توسعه این استان ایجاد کرد.

همچنین در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به گلستان بیشترین مصوبات استانی بین استان‌های کشور برای گلستان اختصاص یافت.

<div id="video-display-embed-code_19334444"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8738341/19334444?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما