شناسهٔ خبر: 66759718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام دادستان کرمان در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش؛

آیت الله رئیسی تمام وجودش عشق به خدا، ولایت و مردم بود

کرمان- دادستان مرکز استان کرمان در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

متأسفانه با خبر شدیم آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست جمهور گرانقدر کشورمان، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود، به همراه چند تن از همراهانشان در سانحه سقوط بالگرد به شهدا پیوست.

مصیبت بسیار بزرگی که اتفاق افتاد یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر را از جامعه ما گرفت. ملت ایران سرفراز است که مردانی را به جامعه تقدیم می‌کند که خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده بودند و از همان زمان که برای اقامه عدل اسلامی سکانداری دستگاه عدلیه را به عهده گرفت، از همان زمان که خود را وقف خدمت به مسلمین کرد خود را برای شهادت و شهید دادن آماده نمود.

حمل این فراق بر همه کسانی که با ایشان محشور بودند و برای ما که بیش از دو سال از فکر و اندیشه ایشان در جهت رشد و بالندگی دستگاه قضا و تحقق عدالت بهره می‌بردیم بسیار سخت و طاقت فرساست.

یاد آن شهید عزیز بر جریده قلوب ملت ایران ثبت است. خداوند ان‌شاءالله روح ایشان را با سیدالشهداء محشور کند و این خلأ را با الطاف خودش و با کسانی که بتوانند بهترین جانشین برای ایشان باشند، پر کند و زمینه‌ای برای ظهور حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم شود.

نظر شما