شناسهٔ خبر: 66759333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگشت یک میلیارد ریال به حساب مالباخته با تلاش پلیس فتا رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از برگشت مبلغ یک میلیارد ریال به حساب یک مالباخته با پیگیری‌های تخصصی پلیس فتا این شهرستان خبر داد. .

صاحب‌خبر -

سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز یک میلیارد ریال از حساب بانکی اش مشخص شد این فرد پس از دریافت پیامکی با عنوان "دریافت کالا برگ الکترونیکی" بروی لینک ارسالی کلیک نموده و پس از وارد نمودن اطلاعات حسابش با برداشت ناگهانی یک میلیارد از حساب خود مواجه شده است. 

وی افزود: در این راستا با سرعت عمل کارشناسان پلیس فتا این مبلغ با هماهنگی قضائی در حساب مقصد مسدود و به حساب مالباخته عودت داده شد و پرونده جهت دستگیری متهم به دادسر ارجاع داده شد.

سرهنگ امیری سبتکی در پایان به شهروندان توصیه کرد: به پیام‌هایی که از سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شود اعتماد نکرده و به هیچ عنوان وارد لینک‌های جعلی ارسالی در پیامک‌ها نشوند.

پلیس جیرفت به سوء استفاده از چند کارت سوخت پایان داد

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف ۳ قطعه کارت سوخت قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان در یکی از جایگاه‌های سوخت محور‌های برون شهری خبر داد. 

سرهنگ رضا فیروزبخت گفت: با انجام کار اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی شهرستان جیرفت دریافتند افرادی به هویت‌های معلوم در زمینه قاچاق سوخت، سوء استفاده و توزیع خارج از شبکه کارت‌های سوخت سهمیه‌ای فعالیت دارند.

وی افزود: در این راستا ماموران با هماهنگی قضایی نسبت به شناسایی عاملان اصلی قاچاق اقدام و طی عملیاتی ۳ قطعه کارت سوخت کشف و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند که در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده اعمال مجرمانه افراد سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

نظر شما