شناسهٔ خبر: 66759276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی گره‌های زیادی را در گلستان باز کرد

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور آیت‌الله رئیسی در استان گلستان در دو سفری که انجام شد، بسیار مغتنم بوده و گره‌های زیادی را از مشکلات این استان باز کرده است.

صاحب‌خبر -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در گرگان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی یک انسان ولایتمدار به تمام معنا بود و در تمامی جلسات و محافل، در سفرهای استانی و غیره همواره حرف از ولایت و ولایت‌پذیری بر زبان و جان‌شان جاری بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی فردی بسیار اخلاق‌مدار، سخت‌کوش، مردمی و پاکدست بود که در همه جایگاه‌هایی که قرار داشت برای رضایت خداوند و حل مشکلات مردم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه حضور آیت‌الله رئیسی در  استان گلستان در دو سفری که انجام شد، بسیار مغتنم بوده و گره‌های زیادی را از مشکلات این استان باز کرده است، افزود: یکی از برکات سفر آقای رئیس جمهور به استان گلستان بازشدن گره پتروشیمی بعد از 17  سال بود. در سفر اول به دستور آقای رئیسی تأکید کرد که باید مشکلات مردم برطرف شود و در سفر دوم هلدینگ خلیج فارس به میدان آمد و عملیات اجرایی آن در چندماه گذشته با حضور وزیر نفت آغاز شد.

سنگدوینی ادامه داد: روزی که آقای رئیسی به گلستان آمد، خلیج گرگان در حال خشک شدن بود اما با دستورات ایشان و پیگیری‌ها دولت در جریان سفر دوم، شرایط به گونه‌ای پیش رفت که جلوی خشکی و شرایط سخت آن گرفته شده است و امروز این خلیج جان گرفت.

وی گفت: حل مشکل چند دهه‌ای در جزیره آشوراده، اجرای طرح سیکل ترکیبی نیروگاه علی‌آبادکتول با 450 میلیون یورو، اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل سد نرماب و غیره از جمله کارهای ماندگاری بود که به همت آقای رئیسی و دولت سیزدهم در این استان رقم خورده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نکاتی که درباره سفرهای استانی رئیس جمهور مطرح بوده این است که آقای رئیسی، به استان‌هایی که محرومیت و عقب افتادگی بیشتری داشتند، توجه ویژه‌ای داشت و سفرهای دولت به این استان‌ها را در فاصله زمانی نزدیکتری قرار می‌داد.

وی ادامه داد: این حادثه تلخ و جانکاه، قطعاً ضایعه‌ای سخت و دلخراش برای کشور، نظام و انقلاب است اما انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت و بالندگی قرار دارد.

انتهای پیام/582/.

نظر شما