شناسهٔ خبر: 66758699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تسلیت قرارگاه کربلا برای شهادت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه

فرمانده و نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا با صدور پیامی شهادت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

تسلیت قرارگاه کربلا برای شهادت آیت الله دکتر رئیسی و هیئت همراه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، متن پیام سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا ، فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور و سید اسماعیل طباطبایی نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا به شرح زیر است:

 بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

خبر شهادت خادم جمهور، عالم برجسته آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی و همراهانشان موجب تألم و اندوه فراوان اینجانبان و همگان گردید.

یکی از خصایص برجسته خادمان جهادی ملت این است که قدر لحظه لحظه عمر خود را می‌شناسند و عمر گرانبهای خویش را برای "خدمت به ملت شریف" مغتنم می‌شمرند.

 همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد، استکبار جهانی بداند شهید آیت الله رئیسی قوی‌تر از آیت الله رئیسی است و نسل جوان با الگوبرداری از سیره و سلوک جهادی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و شهدای والامقام این حادثه دردناک را ادامه خواهند داد.

اینجانبان این ضایعه دردناک را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، ملت بزرگ و انقلابی و خاندان مکرم شهیدان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مبارز فقید و همراهانشان، رحمت واسعه الهی و همنشینی با امام رضا (علیه السلام) و برای بازماندگان معزز صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

#خادم-الرضا

#رییس-جمهور-شهید

نظر شما