شناسهٔ خبر: 66758224 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه راه تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، متن پیام قدرت الله حمزه شلمزاری به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رئیس جمهور محبوب ایران که در دهه‌های اخیر جزو خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسؤولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند، در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.
اینجانب شهادت عالم برجسته آیت الله رئیسی رحمه الله علیه را محضر آقا امام ولی عصر (عج) و به محضر نائب بر حقش ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خاندان مکرم، همسر گرامی و فرزندان محترم و همه وابستگان و نیز ملت شریف و ولایتمدار همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
همچنین مراتب تأثر خود را در پی شهادت برادر ارجمندم زنده‌یاد حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار محترم آذربایجان شرقی، محافظان و خلبانان که همراه با رئیس جمهور فقید در حین ماموریت به لقالله پیوستند اعلام می‌دارم و به خاندان معزز این مسئولان خادم و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت می‌گویم و از خداوند متعال آمرزش، رحمت و آرامش و حشر با اولیالله را برای آن خدمتگذاران شریف طلب می‌کنم و برای بازماندگان صبر و سلامتی می‌خواهم.»

نظر شما