شناسهٔ خبر: 66758189 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یادداشت:

یک ملت عزادار «خادم رضوی» شد

هرجایی که در این سرزمین دلاوران غیرتمند، نامی از خادم رضوی و سید محرومان می‌آمد، به‌نوعی آرامش خاطر و اطمینان در انسان ایجاد می‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، وقتی به گذشته نگاه می‌کنی، از سید ابراهیم رئیسی جز خدمت صادقانه و دلسوزانه چیزی نمی‌بینی، و چه حیف و صد افسوس که خیلی زود دیر می‌شود.

سید محرومان رئیس‌جمهور نبود، یعنی بود؛ ولی انگار از او جدا بود، مسند ریاست‌جمهوری نتوانست بر دوش رئیسی جا خوش کند و بکشاند او را هر جا که میل اوست، شهید رئیسی، این جایگاه را در برابر خدمت به مردمانش و حتی مخالفانش سبک و بی‌ارزش کرده بود.

به‌راستی که مردان بزرگ برای کار‌های بزرگ ساخته و انتخاب شده‌اند، ملت ایران اسلامی چه خوش انتخاب شایسته‌ای داشتند و چه نیکو امیری برای خود برگزیدند.

یاد جمله شهید ابراهیم همت افتادم، شهید معظم فرموده است در راه خدمت به اسلام و مردم، باید آماده تخریب، توهین و افترا مخالفان باشیم، باید بشنویم و ببینیم؛ ولی به راه خود ادامه دهیم که اگر کوتاهی کنیم و کنار رویم، میدان خالی می‌ماند.

شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی نشان داد که فرزند خلف انقلاب اسلامی ایران است و بر سر سفره‌ای نان بر دهان گذاشته که حلال و طیب بوده است.

وی خواب‌های شیطانی دشمنان ملت را آشوب کرده بود و با آنکه در این راه خیلی زود، روی سپید کرد، ولی در قلب و جانش، انرژی و توان و خالقیت یک جوان انقلابی را داشت.

نمی‌دانم این چه رسم ناثوابی است که پس از رفتن دلیرمردان تازه می‌دانیم که چه کسی بود و چه افسوس بی‌حاصل از رفتن و دیگر ندیدن او، به‌راستی که قدر نعمت زمان نداشتن می‌فهمیم.

هشتمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت آسمانی شد و به‌رسم رفیق شهیدش، شعله‌های جان‌فشان شهادت را به جان خرید.

زیبایی رفتن او آن‌هم در اوج خدمت به مردمی محروم، ساعت و وقت و آب‌وهوا نمی‌شناسد، لحظه درنگ نکرد برای خدمت بیشتر و آنی به خود فکر نکرد که کمی می‌توان استراحت کرد.

یک شب سخت بسان شب سختی که برای سردار دل‌ها بر ملت ایران گذشت، شبی که هر ثانیه و دقیقه آن روح و جان شهید خدمت را با خود به طواف حریم وطن آورده بود.

روح بلند و آسمانی کسی ملکوتی شد که در دروان حیاتش نیز شهید بود، او اول شهادت وار زندگی و کار و تلاش کرد تا به پاداش ابدی شهادت رسید.

خود می‌گفت در فکر و نظرم جز خدمت به مردم نیست و فقط خدا می‌داند که برای هر لحظه آن، چه سحر‌ها به نیایش بوده است.

او را ابتدا با خادم‌الرضا (ع) شناختیم و سپس سید محرومان شد، کسی که سر سفره امام محرومان و مستضعفان نشسته باشد، باید هم سید محرومان و حامی محرومان باشد، او چیز دیگری به جز این کاربلد نیست.


راه روشن و خدمت معلوم است، مسیر دیگری وجود ندارد، شهید رئیسی درست انتخاب شد، درست انتخاب کرد و به‌درستی برای شهادت منتخب شد.

روحش شاد و راهش زنده‌باد

انتهای خبر/


برچسب‌ها:

نظر شما