شناسهٔ خبر: 66758134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

خادم امام رضایی که شهیدِ خدمت لقب گرفت؛

مرد میدان‌ها نمیرد پشت میز

منتظرت بودیم که برگردی و بیایی به کردستان تا مانند همیشه توسعه همه جانبه را با وجود قدم‌های پرمبارکت به نظاره بنشینیم...

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،ساعت ۱۵ بعدازظهر بود که خبر فرود سخت رئیس‌جمهوری و هیئت همراهشان سر تیتر تمام رسانه‌های کشور شد، لحظه به لحظه‌ها جان‌ها پرگدازتر می‌شد و غمگین‌تر. اما همچنان تمام مردم ایران نشان دادند که سلامتی رئیس‌جمهور مردمی‌شان چقدر برایشان اهمیت دارد و منتظر معجزه‌ای از طرف پروردگار بودند.

 اما متأسفانه سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهشان به دیار اعلی پیوستند و به آرزویشان که شهادت بود رسیدند.

 چه روزی به این منصب رسیدند و چه روزی بار زندگی را رخت برستید، خادم امام رضا باشی و روز میلادش به منصب برسی و روز میلادش هم از دنیا بروی… چه سعادتی است خادم‌الرضا بودن و سیدالشهدا خدمت بودن…

 منتظرت بودیم که برگردی و بیایی به کردستان تا مانند همیشه توسعه را با وجود قدم‌های پرمبارکت به نظاره بنشینیم چرا که هیچگاه آخرین حضورت را به استان کردستان فراموش نخواهیم کرد، روزی که بعد از ۲۰ سال به حرکت درآمدن قطار را با آخرین حضورت به نظاره نشستیم.

 پروازی که بعد از ۱۸ سال با وجودت در آسمان‌ها در حال حرکت به مقصد است و توسعه پرواز هوایی را در دولت مردمی‌ات فراموش نخواهیم کرد.

 آقای رئیسی این لحظات توسعه در کردستان را مدیون شما هستیم؛ چون مُهر پایان عملیات ساخت بر پروژه‌های نیمه‌تمام را شما به اتمام رساندید.

 و این را باید دانشت که؛ شهادت در راه خدا بالاترین ارزش انسانی و شهدا مایه عزت و افتخار این کشور هستند، خون شهدا، درخت انقلاب اسلامی را هر روز تنومندتر خواهد کرد، تنومندی درخت این انقلاب حاصل خون پر برکت خادمانی همچون شهید مقاومت سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی و محبوب محرومان سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراهش بود که با تمام وجود برای پیشرفت این انقلاب و دستگیری از نیازمندان شب از روز نشناختند و عاقبت کار در این راه به درجه رفیع شهادت نائل گشتند.

امروز این شهیدان گران‌قدر با رفتن خود و چگونه زندگی‌کردن خود در راه انقلاب برای تعالی اسلام به ما یاد دادند که راه اسلام و شهادت تنها راهی است که پایان ندارد.

راه خدمت صادقانه به مردم راه بزرگ‌مردانی همچون رجایی و باهنر بود که دیروز یک‌بار دیگر برای خادم ملت ایران محبوب محرومان رقم خورد.

 در ادامه تصاویری از آخرین حضور شهید سید ابراهیم رئیسی به استان کردستان را مشاهده خواهید کرد.

انتهای خبر/

 

نظر شما