شناسهٔ خبر: 66757970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شهید آیت الله رئیسی خادم ملت و سرباز ولایت بود

سید پوریا مسلمی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله رئیسی را خادم ملت و سرباز ولایت دانست. 

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شهادت ریاست جمهوری اظهار کرد: آیت الله رئیسی عالم وارسته و مجاهدی شجاع بود که به عنوان خادم امام رضا علیه السلام در روز ولادت ایشان به لقاء الله پیوست. 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی تمام توان و دانش خود را برای خدمت به مردم و احیای دین صرف کرد، افزود: مسیر دنیوی خدمت آیت الله رئیسی با پیوستن به  شهدا به پایان رسید و اکنون که ما از این فراق در غم و غصه هستیم آن‌ها از وصال خود با خدایشان خشنود هستند.

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد آیت الله رئیسی ادامه داد: وی هیچ روز تعطیلی را برای استراحت خود قائل نبود و حتی جمعه‌ها نیز به جای استراحت با خانواده مشغول پیگیری مشکلات مردم به ویژه در سفرهای استانی بود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: رئیس جمهور اهل پشت میز نشستن نبود و صرفاً به خاطر جلسات هیات دولت پشت میز قرار می‌گرفت و در سایر موارد در حال بازدید از نقاط مختلف رسیدگی به بحران‌ها و پیگیری مردم بود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه حرکت کشور به سمت پیشرفت همچنان ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: در سایه مقام معظم رهبری و به لطف خون شهدایمان، موضوعات کشور پیگیری و امور مرتبط با آن بدون مشکلی ادامه می‌یابد و خللی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما