شناسهٔ خبر: 66757804 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سید شهیدان خدمت؛

پیام تسلیت رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پی شهادت رییس جمهور

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی شهادت رییس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت.

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی این ضایعه دردناک را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

بسمه تعالی

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

شهادت خادم خستگی‌ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در محدوده ورزقان آذربایجان شرقی دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد.

این شهید عزیز در طول سال‌های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بیشماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشتند و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی کرده و منشأ تحولات بسیاری در زمینه‌سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.

حضور آن بزرگوار در سنگرهای خدمت، از جمله دستگاه قضائی و ریاست جمهوری مایه اعتماد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرامش و قوت قلب دوستداران انقلاب سربلند اسلامی بود.

شهید آیت الله رئیسی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب فردی ساعی و تلاشگر بود و در تمامی عرصه‌ها عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان تلاش می‌کرد و سرانجام نیز جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران تقدیم و ردای شهادت به تن نمود. بدون شک تحمل فقدان این مجاهد سخت کوش و مسئول عالی رتبه کشور و همراهان ایشان برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب با ابراز تأسف فراوان، ضایعه جان‌گداز و اندوه‌بار شهادت آن یار خدمت‌گزار امام و رهبری و همراهان ایشان از جمله وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان‌شرقی را در سانحه سقوط بالگرد، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و خانواده محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و تعالی روح بلند ایشان و صبر و شکیبایی وابستگان را از درگاه احدیت تمنا دارم.

نظر شما