شناسهٔ خبر: 66757571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار گلستان:

شهید رئیسی ولایت‌مداری و کمک به محرومان را در اولویت قرار داده بود

مریم شریفی

استاندار گلستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی ولایت‌مداری و کمک به محرومان را در اولویت قرار داده بود، گفت: خدمات بزرگ آیت الله رئیسی به مردم محروم گلستان هرگز فراموش نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

علی محمد زنگانه ساعتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی در طول خدمت خود برای مردم محروم گلستان سنگ تمام گذاشتند، اظهار کرد: آیت الله رئیسی همه اقوام و اقشار را دوست داشتند و علمای شیعه و سنی را به یک میزان تکریم می کردند.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی در سبک مدیریتی خود قاطعیت داشتند اما از عصبانیت به دور و بسیار رئوف القلب بودند، گفت: عزت انسانها برای رئیس جمهور شهید ما بسیار مهم بوده و بسیار انسان شاکری بودند.

استاندار گلستان با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در بین مردم محروم مراوه تپه بیان کرد: جمعیت بسیاری در مراوه تپه در محل حضور داشتند به طوری که خودرو ایشان قادر به حرکت کردن نبود  و ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مانده به محل سخنرانی پیاده شدند و  بدون واسطه در موج مردمی قرار گرفتند.

وی با اشاره به تواضع شهید رئیسی در قبال مردم و علما گفت: من هر بار ایشان را می‌دیدم سلام مردم، نمایندگان و علمای شیعه و سنی استان را به ایشان ابلاغ می‌کردم و ایشان با لبخند رضایت در پاسخ می گفتند سلام مرا هم به مردم و علامای گلستان برسانید.

استاندار گلستان ادامه داد: در سفری که آیت الله سید ابراهیم رئیسی به گلستان داشتند، بچه های دبیرستانی چهره ایشان را کشیده بودند که ایشان با دیدن تصور خود گفت، من طلبه کوچکی هستم تصویر رهبر انقلاب را بکشید.

زنگانه با بیان اینکه شخصیت بزرگ آیت الله رئیسی به ما انرژی و روحیه کار می داد، گفت: همواره به برنامه داشتن در کارها و مشارکت مردم در امور تاکید داشتند و مشکلات موجود کوچکترین خللی در اراده ایشان وارد نمی کرد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند

انتهای پیام

نظر شما