شناسهٔ خبر: 66757567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دری نجف آبادی:

وجود آیت الله رئیسی واقعا برای کشور مغتنم بود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایجاد شور و نشاط در کشور حاصل قدمهای بلند شهید آیت الله رئیسی است و وجود ایشان برای کشور واقعا مغتنم بوده است.

صاحب‌خبر -

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان ایشان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: گرچه ما ملت ایران از خدمات و فداکاری‌ها و اراده و تصمیم و زحمات این شهید بزرگوار محروم شده‌ایم ولی او در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی به مقام اولیا خدا و شهدا بار یافته و این شهیدان به فوز عظیم الهی نائل شده اند.

دری نجف آبادی افزود: مردم ایران و فرزندان این سرزمین شهادت را افتخار می دانند و همواره از این فیض استقبال می کنند.

وی افزود: رئیس جمهور و همراهانش چندین سال در سنگرهای مختلف به مردم خدمت کردند. خدمات آیت الله رئیسی در عرصه های داخلی و خارجی در دوران ریاست جمهوری بسیار با ارزش بوده است که در استان خودمان نیز نمونه هایی از آن را شاهد بوده ایم. ایشان در دوران قبل از ریاست جمهوری نیز در سنگرهای مختلف منشاء خدمات بسیار بودند.

دری نجف آبادی برقراری رابطه و بهبود رابطه با عربستان، روسیه، چین، پاکستان و ... را از اقدامات ارزشمند آیت الله رئیسی عنوان کرد و گفت: در دوران ریاست جمهوری ایشان قدم های خیر و با ارزش بسیاری برداشته شد که عضویت ایران در مجامع بین‌المللی از جمله بریکس، شانگهای و رابطه با همسایگان و پیگیری طرح‌های نیمه تمام کشور و احیا واحدهای راکد از جمله آنهاست.

وی گفت: ایجاد شور و نشاط در کشور حاصل قدم های بلند آیت الله رئیسی در کشور است و وجود ایشان برای کشور واقعا مغتنم بوده است. خادم الرضا بودن ایشان نیز مسئله بسیار مهمی است. ایشان خادم دلسوز آن حضرت بودند و شاید مزد ایشان این بود که امام رضا(ع) در روز ولادت‌شان ایشان و یاران‌شان را با خود همراه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پایان شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش را تسلیت گفت.

انتهای پیام

نظر شما