شناسهٔ خبر: 66757547 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تسلیت شورای راهبردی روابط خارجی

شورای راهبردی روابط خارجی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در پیامی تصریح کرد: تحرک جناب آقای رئیسی در حضور منظم در اقصی نقاط کشور و در رسیدگی به مشکلات مردم زبانزد همگان بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، شورای راهبردی روابط خارجی، در پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

متن پیام شورای راهبردی روابط خارجی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا االله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

ملت انقلابی، عزیز و صبور ایران خدمتگزاران صدیق دیگری را از دست دادند. آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حضور فعال در میادین سیاست خارجی آنچه در توان داشتند در جهت تحقق منافع ملی جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و در مقابله با تحریم‌های ظالمانه بیگانگان علیه کشورمان، عضویت در ائتلاف‌ها و سازمان‌های بین المللی چون شانگهای و بریکس، همکاری با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، حمایت از محور مقاومت و مردم قهرمان فلسطین و همچنین توسعه روابط کشورمان با همسایگان، تحولات قابل تحسینی را رقم زدند.

تحرک جناب آقای رئیسی در حضور منظم در اقصی نقاط کشور و در رسیدگی به مشکلات مردم، زبانزد همگان بود و خاطرات خوبی را در اذهان ملت عزیزمان برجای گذاشت. آنها نقش خود را در ارتقای موقعیت ایران عزیز ایفا کردند و به خدای خود پیوستند اما بدون تردید، مسیر سیاست خارجی ایران همچنان با قوت و قدرت، تحت ارشادات مقام معظم رهبری ادامه خواهد یافت.

از درگاه خداوند متعال علو درجات شهدای این حادثه را مسئلت دارد و به خانواده های محترم ایشان تسلیت گفته، آرزوی صبر جمیل برای ملت عزیر ایران و بازماندگان شهدای عزیز را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما