شناسهٔ خبر: 66757502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

به دنبال شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه؛

رقابت‌های بین‌المللی جام تختی در زنجان به تعویق افتاد

یوسف قزلباش

رئیس هیئت کشتی استان زنجان، از به تعویق افتادن رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه در حین خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی، از به تعویق افتادن رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی در زنجان خبر داد و گفت: برگزاری این رویداد به روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه موکول شد.

وی با یادآوری اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی طی روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال در زنجان برگزار شود، افزود: این رویداد به دلیل شهادت جانسوز رئیس‌جمهور و هیئت همراه با یک هفته تاخیر و در روزهای ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار خواهد شد.

این فعال ورزشی با تاکید بر اینکه رقابت‌های مذکور از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و می‌تواند تاثیر زیادی در توسعه ورزش زنجان به عنوان میزبان این رقابت‌ها داشته باشد، اظهار کرد: امیدواریم تا زمان برگزاری این مسابقات بتوانیم زمینه را برای برگزاری مطلوب آن فراهم کرده و میزبانی شایسته برای چهل و چهارمین دوره این رقابت‌ها باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان زنجان با اشاره به اینکه تا این لحظه حضور تیم‌های عراق، قزاقستان، ارمنستان، گرجستان و جمهوری آذربایجان در این رقابت‌ها مسجل شده است، تصریح کرد: قرار است در این دوره از رقابت‌ها ۱۰ تیم رده بزرگسالان، دو تیم رده جوانان و یک تیم از زنجان نیز حضور داشته باشند.

محمدی با تاکید بر اینکه میزبانی چنین رویداد مهمی آورده زیادی برای استان در عرصه‌های مختلف به همراه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این مسابقات قرار است به میزبانی سالن شش‌هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شود.

انتهای پیام

نظر شما