شناسهٔ خبر: 66757458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای ۴۲ طرح ابنیه فنی در محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۲ طرح ابنیه فنی در محور‌های ارتباطی استان با ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته، اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز عملیات تعمیرات و نگهداری ۴۲ طرح پل‌های بزرگ طی یکسال در استان، گفت: برای اجرای این طرح‌ها در محور‌های ارتباطی استان ۶۰۶ میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده که تاکنون ۴۹۸ میلیارد ریال تخصیص یافته و عملیات اجرایی همه طرح‌ها درحال حاضر فعال است.

وی با اشاره به اینکه پارسال دو طرح در بخش نگهداری راه‌ها اجرا شد که تاکنون برای اجرای این طرح‌ها ۷۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته، افزود: در این مدت همچنین ۷ طرح در بخش حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در راه‌های شریانی با اعتبار تخصیصی ۸۶ میلیارد ریال آغاز شده که عملیات اجرای همه طرح‌ها درحال حاضر فعال است.

دست‌نشان اضافه کرد: در حوزه تنقیه و پاکسازی پل‌های حوزه استحفاظی استان هم عملیات پاکسازی ۲۵۰ دستگاه پل با اعتبار ابلاغی ۶۰ میلیارد ریال آغاز شد و تاکنون نیز درحال انجام است.

وی گفت: پارسال برای ۱۴ طرح اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان ۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: برای امسال در بخش تعمیرات ابنیه فنی راه‌های استان تعداد ۳۶ طرح با اعتبار ابلاغی هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال و همچنین در بخش تعمیرات راهدارخانه‌های استان هم ۲۰ طرح با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال پیشنهاد شده است.

نظر شما