شناسهٔ خبر: 66757376 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت الله اعرافی: رئیس جمهور برای خدمت به مردم بی قرار بود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور می‌گوید آیت الله رئیسی برای خدمت به مردم بی قرار بود. اهل کار جمعی و هم اندیشی بود و گوش شنوا داشت. مستبد نبود. ذهن او به روی شنیدن و بررسی پیشنهادات باز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در برنامۀ زندۀ تلویزیونی در شبکه قرآن دربارۀ آیت الله رئیسی گفت: بنده افتخار چند دهه آشنایی با این سرور گرامی را داشتم و نکاتی زیادی در چهرۀ ایشان مشهود بود. تواضع و فروتنی از اولین گزاره‌های رفتاری ایشان بود. کسانی که با ایشان همنشین بودند و مراوده داشتند، تواضع را در فتار ایشان به طور حقیقی می‌دیدند. در کنارش، صداقت داشتند. صفای باطن و صداقت در بیان و رفتار ایشان نمایان بود.

وی افزود: در راستای خدمت به مردم بی قرار بود. دو سه روز قبل جلسۀ دو نفری داشتیم. در همان نیم ساعت، سراپای وجود ایشان، خالصانه عشق به مردم و بی قراری در تعالی کشور و حل مسائل آن بود.

آیت الله اعرافی گفت: آیت الله رئیسی اهل کار جمعی و هم اندیشی بود و گوش شنوا داشت. مستبد نبود. ذهن او به روی شنیدن و بررسی پیشنهادات باز بود. از شنیدن انتقادات عصبانی نمی‌شد. حرفها را تحلیل می‌کرد و برای اجرا پای کار بود. ذوب در ولایت و آرمانهای انقلاب بود.

وی ادامه داد: نگاه های بین المللی ایشان خوب بود. آیت الله رئیسی کاملاً در مسائل بین الملل و مسائل منطقه بروز بود. نقش بی بدیلی در افزایش اقتدار و عزت ایران و محور مقاومت داشت.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما