شناسهٔ خبر: 66757332 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۵ماموریت پلیسی در استان سمنان/۱۱هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام پنج ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: کشف فشنگ شکاری، قاچاق کالا و سوخت و دستگیری خرده فروش مواد مخدر از جمله این رویدادها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: دو مورد پیرامون سوخت، یک مورد قاچاق کالا، یک مورد دستگیری خرده فروش مواد مخدر و مورد آخر کشف فشنگ شکاری غیر مجاز بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۱ سرخه هنگام گشت زنی متوجه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند، افزود: از این خودرو که از تهران به سمت مشهد. در حرکت بود، یک هزار و ۳۵۵ نوشیدنی انرژی زا به ارزش هشت میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه شش هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق از خودرو ایسوزو در حوزه گرمسار کشف شد، ابراز داشت: راننده و سرنشین پس از تشکیل پرونده برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در عملیات دیگری پنج هزار و ۴۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال از خودرو ایسوزو سمنان کشف شد، تصریح کرد: راننده دستگیر و به اداره تعزیرات حکومتی سمنان معرفی شد.

وی از کشف ۲۴۴ فشنگ شکاری غیر مجاز در گرمسار خبر داد و افزود: طی عملیات غافلگیرانه متهم پرونده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما