شناسهٔ خبر: 66757273 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

سینماها و تئاترهای کشور تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

سینماهای سراسر کشور از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی تعطیل و نمایش تمامی فیلم‌ها متوقف و تئاترهای کمدی و غیرکمدی نیز تا اطلاع ثانوی به صحنه نمی‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از روابط‌عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینماهای سراسر کشو به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه ر از روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی تعطیل و نمایش تمامی فیلم‌ها متوقف و تئاترهای کمدی و غیرکمدی نیز تا اطلاع ثانوی به صحنه نمی‌روند.

بر اساس این گزارش مبلغ بلیت‌های کنسل شده به حساب کاربری افراد اضافه می شود.

بالگرد حامل رئیس جمهور که برای افتتاح سد خداآفرین به منطقه مرزی رفته بود در مسیر بازگشت به تبریز، دچار سانحه شد. این بالگرد علاوه بر رئیس جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود.

آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی ، سرهنگ خلبان محسن دریانوش، سرگرد فنی بهروز قدیمی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

نظر شما