شناسهٔ خبر: 66757189 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مورینیو سرمربی تیم تازه صعود کرده به پرولیگ عربستان!

صاحب‌خبر -

مورینیو سرمربی تیم تازه صعود کرده به پرولیگ عربستان!

معلوم نیست با چه عدد و رقم نجومی اما «مورینیو» گزینه سرمربیگری تیم تازه صعود کرده به لیگ عربستان شده است. 

 به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد نور، اسطوره باشگاه الاتحاد جده در برنامه تلویزیونی دورینا اعلام کرد ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین رُم ایتالیا هدایت تیم القادسیه را بر عهده خواهد گرفت! القادیسه به تازگی به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان صعود کرده است.

ژوزه مورینیو سرمربی سابق تیم فوتبال رم ایتالیا پس از برکناری از این تیم مذاکراتی را با باشگاه‌های عربستانی انجام داده است. پیش از این اخباری مبنی بر مذاکره مورینیو با تیم فوتبال الشباب عربستان منتشر شده بود. اما به نظر می‌رسد مسیر گفت و گو های این مربی پرتغالی با تیم فوتبال القادسیه عربستان جدی تر است.

پیشتر پایگاه خبری دیلی استار اعلام کرده بودکه مورینیو با باشگاه القادسیه عربستان به توافق رسیده است و قرار است فصل آینده به این تیم برود اما دو شرط اساسی را مدنظر قرار داده است. نخست آنکه این تیم بتواند در انتهای فصل از لیگ دسته اول عربستان راهی لیگ برتر شود که هم اکنون این امر انجام شده است. 

شرط دوم مورینیو هم این بودکه پیش از عقد قرارداد رسمی، بودجه فصل آینده این تیم در خصوص نقل و انتقالات تضمین و مشخص شود.

همچنین بر اساس گزارش‌ها، شاهزاده عبدالعزیز وزیر ورزش عربستان سعودی می‌خواهد این مربی افسانه‌ای را در پروژه‌های ورزشی که بخشی از چشم‌انداز ۲۰۳۰ این کشور است، مشارکت دهد. 

باید دید که آیا این مربی ۶۱ ساله در تابستان به خاورمیانه خواهد رفت یا خیر. گزینه دیگر او تیم الهلال است که در تمام بازی های اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده، بعید است سرمربی خود خورخه ژسوس را تغییر دهد. اما از طرفی احتمال اتحاد مجدد کریستیانو رونالدو و مورینیو وجود دارد زیرا بعید نیست که لوئیس کاسترو، سرمربی تیم النصر پس از اینکه نتوانست تیم را فراتر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش ببرد و در لیگ نیز  از الهلال صدرنشین عقب‌تر است، اخراج شود.

 

 

نظر شما