شناسهٔ خبر: 66757155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه بیرجند: آیت‌الله رئیسی الگوی تغییر سبک حکومت بود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی اگر رفت یک سرمایه هم گذاشت و آن نیز سبک حکومت است. از امروز به فکر باشیم در سبک زندگی چه کسانی را باید انتخاب کنیم و انتخاب أحسن داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت ‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار خادمان حرم رضوی و استاندار و سایر مسئولان استانی، ضمن عرض تبریک میلاد امام رضا(ع) و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه اظهار داشت: باید توجه کرد چه کسی را از دست دادیم و آن شاخصه شایسته ایشان نیز صداقت است.

وی گفت: به شهدا هم باید تبریک و تهنیت گفت و پای عهد خود ایستادند و خدمتی خستگی‌ناپذیر و هدفمند و با نیت صالح در جهت نجات جان جامعه بشری و خدمت به نوع انسان داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در مدت 45 سال شهدای بسیاری از ما گرفته شده و جای آنها پر نمی‌شود. استکبار جهانی که هیچ منطقی ندارد از روز اول پیروزی انقلاب برنامه‌اش بر گرفتن نیروهای کارآمد بوده و هست. این طور نیست که اگر فردی با تمام شایستگی‌ها از دست دادیم حال همه چیز از دست رفته اینگونه نیست و باید از آنچه که داریم حفاظت کنیم.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: دشمن به خیال خود تک‌هایی می‌زند و اول آن شایعه‌پراکنی است. نباید از چارچوب مسئولیت خود خارج شویم و هر کسی وظیفه شناخته‌شده‌ای دارد، لذا به وظیفه خود عمل کند مطمئن باشید از دست دشمن هیچی بر نمی‌آید.

عبادی اظهار داشت: از ابتدای انقلاب دشمن بسیاری که شایسته بودند از ما گرفتند اما آنها رسوا شدند و حق بر اساس فطرت و وجدان و وحی است و ما خیلی چیزها را به دست آوردیم و دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی اگر رفتند یک سرمایه هم گذاشتند و آن نیز سبک حکومت است. دنیا در سبک حکومت ما مشکل دارد و اقشار مختلف فریادشان برای سبک حکومت‌های فرعونی است. امروز بیداری جهانی حاصل شده و خط و نشان آن هم سبک حکومت آیت‌الله رئیسی است.

امام جمعه بیرجند گفت: اگر آیت‌الله رئیسی رفته، وراثت کریمه گذاشته که برای ما و جهان خط و نشان است و امروز حق پرستی در سطح جهان خود را نشان می‌دهد. آنها با تمام گزینه‌ها در جنگ بودند و این خط نشان دولت سیزدهم خیلی مهم است و از امروز به فکر باشیم در سبک زندگی چه کسانی باید انتخاب کنیم و انتخاب أحسن داشته باشیم.

وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با این تجربه و چشم باز و به ویژه خراسان جنوبی که منتخب خود را از دست داده هوشیارتر از همیشه برای سازندگی دولت جدید و کارآمدتر عزم خود را جذب کنند و انتخابی درست داشته باشد و این جبهه حق شکست ناپذیر است.

حادثه بالگرد رئیس جمهور ,

 

انتهای پیام/256

نظر شما