شناسهٔ خبر: 66757014 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یادداشت رئیس اتاق تهران ؛

شهادت در راه خدمت به وطن

یادداشت رئیس اتاق تهران ؛ رئیس اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی نسبت به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیات همراه اظهار تاسف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران در یادداشتی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانشان نوشت:

انتشار خبر شهادت رئیس‌جمهور عزیزمان و همراهانشان، حجم عظیمی از غم و اندوه را بر دل و جان‌مان نشاند. جمعی از مردان نیک و خادم مردم جان در راه خدمت به این سرزمین از کف دادند و البته چه سعادتی بالاتر از شهادت در راه مردم و وطن. خداوند همگی آنها را در سایه مهر و رحمت خود قرار دهد.

آیت الله رئیسی در مدت سه سال ریاست‌جمهوری برای کمک به کشور آرام و قرار نداشتند و هر ماه به یک نقطه کشور سفر کردند. نام‌شان در تاریخ ثبت خواهد شد و قطعا آیندگان از ایشان با احترام فراوان یاد خواهند کرد.

رئیس‌جمهوری در طول دوران کاری‌شان همیشه بر سرعت گرفتن مسیر توسعه و پیشرفت ایران و خدمت‌رسانی به مردم تاکید داشتند و جانشان را هم در مسیر توسعه ایران و زمانی که در حال رفتن برای بازدید از پالایشگاه تبریز بودند، از دست دادند.

ایران در دهه‌های گذشته و در طول سال‌های انقلاب شاهد حوادث تلخ و دردناکی همچون ترور شهید رجایی رئیس‌جمهور اسبق بوده ولی از میان همه طوفان‌ها عبور کرده و این بار هم با مدیریت رهبر انقلاب و هم‌بستگی مردم، از این چالش گذر خواهد کرد.

همان‌گونه که رهبری فرموده‌اند مردم عزیزمان نباید نگران و دلواپس کارهای کشور باشند و بخش خصوصی هم بر خود واجب می داند در چنین شرایط سختی تمام قد در کنار دلسوزان و مدیران کشور بایستد و حامی و همراه دولتمردان باشد.

مدتی قبل این جمله را خواندم: «هیچ چیز به اندازه بار مرگ بر زندگی ما سنگینی نمی‌کند.» و اکنون کلمات آن معنای بیشتری یافته است.

از خداوند متعال تمنای رحمت این گرامیان را دارم و امیدوارم همگی آنها ذیل توجه الهی قرار گیرند. روح‌شان قرین آرامش ابدی.

انتهای پیام/

نظر شما