شناسهٔ خبر: 66756891 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بیانیه خانه کارگر به مناسبت شهادت رئیس جمهور:

شهد دفاع قاطع رئیس جمهور از سه جانبه گرایی زیر زبان ما بود که تلخی این غم بر وجودمان چیره شد

بیانیه خانه کارگر به مناسبت شهادت رئیس جمهور: هنوز شهد سخنان رئیس جمهور در روز کارگر سال جاری و دفاع قاطع از منافع کارگران و مستضعفان از جمله تعهد دولت به سه جانبه گرایی زیر زبان‌مان بود که تلخی این غم بر اعماق وجودمان چیره شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

عروج شهادت گونه رییس جمهور گرانمایه و خدمتگزار و همراهان عزیزش امام جمعه محبوب و استاندار ساعی آذربایجان شرقی، وزیر نجیب امورخارجه، نیروهای جان برکف حفاظت و خلبان و کادر پرواز داغ سنگینی بر دل عموم ملت ایران گذاشت. 

امروز انقلاب اسلامی برای دومین بار عالی‌ترین مقام اجرایی‌اش را به همراه جمعی از خدمتگزاران وفادار این‌بار با حادثه‌ای تلخ و جانکاه از دست داده است. 

یقیناً مهربانی‌ها، دلسوزی‌ها، سختکوشی و مجاهدت‌های سید ابراهیم رئیسی در اذهان عامه مردم به‌ویژه کارگران شریف حک شده و فراموش نخواهد شد. 

هنوز شهد سخنان رئیس جمهور در روز کارگر سال جاری و دفاع قاطع از منافع کارگران و مستضعفان از جمله تعهد دولت به سه جانبه گرایی زیر زبان‌مان بود که تلخی این غم بزرگ بر اعماق وجودمان چیره شد. 

باور نداریم که آذربایجان بلکه ملت ایران نیز دیگر صوت روح‌بخش و کلام نافذ برآمده از عمق جان سیدمحمدعلی آل هاشم را از تریبون نماز جمعه نخواهند شنید و سخت است پذیرش فقدان حسین امیرعبدالهیان که صادقانه و خالصانه و بیوقفه در راه اعتلای کشور می‌کوشید. 

اما از تقدیر گریزی نیست…

خدای متعال را شاکریم که کشتیبان حکیم و هوشمندمان هست که قوت قلب همه ما ایرانیان در این ایام اندوه‌بار باشد. 

از درگاه خدای عزوجلّ به برکت این روزهای پرفضیلت دهه کرامت، علوّ درجات کلیه شهدای عزیز خدمت بویژه سرنشینان بالگرد حامل رییس جمهور و همراهان را مسالت داریم و به محضر مقام معظم رهبری، خانواده گرامی شهدای این حادثه، دولتمردان و مردم باشرف آذربایجان و عموم ملت ایران تسلیت و تعزیت عرض میکنیم. 

یقیناً ملت بزرگ ایران با تاسی به اهلبیت و تحت هدایت قائد فرزانه از این گردنه نیز عبور خواهدکرد.

بفضل الله و عونه

انتهای پیام/

نظر شما