شناسهٔ خبر: 66756844 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با ایسنا:

شهید رئیسی مردمی، خستگی ناپذیر و دنبال پیشرفت کشور بودند

معصومه بدخشان

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه شهید رئیسی مرا یاد شهید بهشتی می اندازد، گفت: ایشان مردمی، خستگی ناپذیر و دنبال پیشرفت کشور بودند، در نهایت نیز در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم به شهادت رسیدند.

صاحب‌خبر -

فرهاد دانشجو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن عرض شهادت رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان گفت: شهید رئیسی به بزرگترین درجه یک انسان نائل و به مقام شهادت رسید. ایشان مردمی، خستگی ناپذیر و دنبال پیشرفت کشور بودند، در نهایت نیز در مسیر رسیدگی به مشکلات مردم به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی مرا یاد شهید بهشتی می اندازد، افزود: شهید بهشتی فردی عالم، مجتهد و مردمی بودند و نقش مهمی در استقرار جمهوری اسلامی داشتند. وجود ایشان یک غنیمت برای کشور بود؛ اما شهادتشان و مسیری که بر جا گذاشتند، باعث رشد و اعتلای کشور شد. رئیسی نیز همانند شهید بهشتی مردمی، تلاشگر و خستگی ناپذیر بودند، شهادت رئیس جمهور رئیسی هم باعث می شود تا مردم و مسئولان با پشتکار و استقامت بیشتری مسیر او را برای اعتلای کشور طی کنند.

دانشجو با بیان اینکه شهادت رئیسی باعث وحدت بیشتر مردم می شود، گفت: رئیسی به دنبال سازندگی و ایجاد وحدت در کشور بود. وحدت در میان مردم وجود دارد و این شهادت باعث می شود تا مردم بیشتر در کنار یکدیگر قرار گیرند و موج تلاش و سازندگی افزونتر شود.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه رئیسی جزو هیات امنای دانشگاه بودند، گفت: ایشان بسیار پیگیر مسائل دانشگاهی بودند و حمایت می کردند. از این رو در دانشگاه تربیت مدرس سه روز عزای عمومی اعلام کرده ایم اما پس از گذشت یک هفته با همت و تلاش بیشتر به فعالیت های دانشگاه ادامه خواهیم داشت و همانگونه که امام خامنه ای فرمودند خللی درادامه فعالیت ها وجود نخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران از ساختار قویی تشکیل شده است، گفت: این کشور وابسته به فرد نیست و خللی امور اداره کشور به وجود نمی آید. مسیر پیشرفت و سازندگی کشور با قوت ادامه دار خواهد بود.

دانشجو با بیان اینکه کمتر از دوماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش خواهیم داشت، تصریح کرد: باید فردی با منش و در مسیر شهید رئیسی منتخب مردم باشد تا اداره امور کشور با روح بیشتری دنبال شود.

انتهای پیام

نظر شما