شناسهٔ خبر: 66756777 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بخشی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن منجر به عقد قرارداد همکاری شد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از عقد قرارداد همکاری بخشی از سرمایه‌های شناسایی شده با سرمایه گذاران خبر داد. مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از عقد قرارداد همکاری بخشی از سرمایه‌های شناسایی شده با سرمایه گذاران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن که توسط آن سازمان در شهرهای موجود پیگیری می‌شود از شناسایی سرمایه‌گذاری در این بخش به ارزش ۱۲۰ هزار میلیاردتومان خبر داد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، عمده سرمایه‌گذاری‌های شناسایی شده در بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری مسکن از طریق بخش‌های خصوصی از جمله انبوه‌سازان، شرکت‌های خصوصی و بانک‌های که در بخش مسکن امکان سرمایه‌گذاری دارند انجام خواهد شد.

مالکی با تاکید بر اینکه مدل‌های مفهومی سرمایه‌گذاری در پروژه های سرمایه گذاری مسکن تعیین شده است و به زودی رویدادی برای معرفی این فرصت برگزار خواهد شد، توضیح داد: بخشی از این پروژه ها در فراخوان هایی منجر به عقد قرارداد شده و کار نیز آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در همه شهرها و استان‌ها پروژه‌های مشارکتی در قالب سرمایه‌گذاری تعریف شده است توضیح داد: با توجه به نامگذاری امسال تحت عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم به دنبال آن هستیم تا تعریف جدیدی از مشارکت دولت با مردم ارایه بدهیم و در پروژه‌های سرمایه گذاری مسکن در کنار بخش‌های خصوصی، شرکت‌ها، انبوه‌سازان و یا شرکت‌های زیرمجموعه بانک، مردم را نیز در این سرمایه‌گذاری‌ها سهیم کنیم.

وی با یادآوری اینکه سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای موجود کشور فرصت های سرمایه گذاری را دنبال می کند، گفت: بخشی از سرمایه‌گذاری‌های شناسایی شده منجر به عقد قرارداد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما