شناسهٔ خبر: 66756690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

آیت‌الله مکارم شیرازی:

رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود

قم- آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رییس جمهور و همراهان آورده است: ایشان نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهان را تسلیت گفت. در پیام آیت‌الله مکارم شیرازی که روز دوشنبه در پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید منتشر شده آمده است: خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان موجب تاسف و تألم شدید گردید. ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت (ع) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی نکرد.

پیام حاکی است: وی نمونه بارزی از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توام با حریت او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام شد و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم، او را هرگز از یاد نخواهند برد.

پیام می افزاید: اینجانب این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز به خصوص به خانواده و بستگان ایشان و مسئولان کشوری و لشکری تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.

پیام ادامه یافته است: لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (عج) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولان پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله. از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.

نظر شما