شناسهٔ خبر: 66755804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

محمدرضا زادمهر:

قرعه پرسپولیس در سه هفته آخر راحت تر از استقلال است

محمدرضا زادمهر: پیشکسوت پرسپولیس شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر از استقلال می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدرضا زادمهر در خصوص رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: رقابت در بالا و پایین جدول به اوج حساسیت خودش رسیده، از این‌رو تیم‌ها با حداکثر توان رودرروی هم قرار می‌گیرند و انگیزه فوق‌العاده زیادی مقابل یکدیگر دارند. بازیکنان هم ناشی از شرایط تیم‌شان آسیب‌دیدگی یا هر مشکل دیگری که داشته باشند را فراموش می‌کنند و با تمام قدرت به میدان می‌روند. به همین دلیل برای هر دو تیم مدعی قهرمانی و پرسپولیس که یکی از آنها است بازی مقابل استقلال خوزستان از حساسیت خاصی برخوردار است هرچند پرسپولیس طبعاً به دلیل بازیکنان باکیفیت و شرایط بهترش از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار است.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه به نکته خاصی اشاره کرده و ادامه می‌دهد: چیزی که از تیم‌ها در دو هفته آخر دیدیم نشان می‌داد که قدرت بدنی بازیکنان تیم‌ها خیلی بالا رفته؛ نکته‌ای که شرایط خوبی را پیش روی تیم ملی قرار می‌دهد تا مربیان تیم ملی بازیکنان را در بهترین فرم تاکتیکی و فنی برای دو بازی پیش‌رو در اختیار بگیرند و از این مسأله نهایت بهره را ببرند.

زادمهر در ارتباط با قیاس بازی‌های پرسپولیس با رقیب سنتی‌اش در سه هفته پایانی می‌گوید: بازی‌های استقلال هم اصلاً راحت نیست و تمام دیدارهای این تیم خصوصاً مقابل نساجی و پیکان دشوار است. به نظر من قرعه پرسپولیس سخت‌تر از استقلال نیست و همین دشواری برای تیم استقلال هم وجود دارد. همین مسائل نشان می‌دهد رقابت برای قهرمانی تا هفته آخر ادامه خواهد داشت و این از زیبایی‌های فوتبال است که چیزی تا لحظه آخر مشخص نیست.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص تفاوت‌های سبک دو تیم مدعی می‌گوید: استقلال در بازی هوایی تبحر دارد به همین دلیل تیم‌ها نباید کنار هجده قدم یا در حوالی آن منطقه خطا کنند یا موقعیت سانتر یا ضربه ایستگاهی به تیمی که تبحرش بازی بلند است، بدهند. در نقطه مقابل تنوع تاکتیکی پرسپولیس بیشتر است و با پلن‌های مختلفی که پیاده می‌کند این تیم می‌تواند با شرایط و تنوع تاکتیکی بیشتری به مصاف رقبا برود و آنها را تحت تأثیر قرار دهد و در سه بازی باقیمانده‌اش موفق‌تر نشان دهد. همچنین حالا با وجود تمام‌کننده ایده‌آلی مثل آل‌کثیر که هم روی زمین و هم ضربات سر تبحر بالایی دارد به بهترین شکل می‌توان از توانایی‌های وی نهایت بهره را برد.

زادمهر در رابطه با اوسمار و شرایط این مربی که باید حفظ شود یا در پایان فصل کنار گذاشته شود هم می‌گوید: اوسمار نشان داده مربی خوبی است و با این مربی پرسپولیس روند مثبتی داشته. در رابطه با نتیجه‌گیری در خصوص اوسمار باید این مسأله را هم در نظر گرفت که همیشه حفظ قهرمانی سخت‌تر از کسب آن است و این مسأله دشواری کار در این فصل را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما