شناسهٔ خبر: 66755592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه 

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد. رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از انتصاب رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در غزه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ حجه‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی ایمانی‌پور ضمن محکوم کردن جنایات و نسل‌کشی تمام عیار رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و گسترش حملات به رفح اعلام کرد: نسل کشی و جنایات تمام عیاری که امروز علیه فلسطینیان و خصوصا ساکنان نوار غزه صورت می‌گیرد، صرفا معطوف به اهداف نظامی و امنیتی رژیم اشغالگر قدس نبوده و ماهیتی فرهنگی دارد. تحریف تاریخ و فرهنگ غنی فلسطین و روایتگری کاذب در خصوص آنچه طی سالهای پس از اشغال این سرزمین گذشته، به صورتی گسترده در دستور کار رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی آن قرار دارد. در چنین شرایطی نباید حتی لحظه ای از جهاد تبیین در سطح جهانی و بین المللی در قبال مسئله فلسطین غافل شد.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی افزود: قرارگاه دیپلماسی فرهنگی کشور از ابتدا ورود مستقیم و دغدغه‌مندانه‌ای را به مسئله جنگ غزه و حمایت از فلسطین داشته است اما با توجه به ابعاد فراگیر این موضوع و تبدیل شدن قطعی مسئله فلسطین به مهم‌ترین دغدغه منطقه طی سال‌های کنونی و آتی، تصمیم به ورود عملیاتی تری در این عرصه گرفتیم.

در همین راستا، به زودی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نوار غزه منصوب و معرفی خواهد شد تا سازماندهی و اقدامات فرهنگی در قبال مسئله غزه و فلسطین با تمرکز و انسجام گسترده تری از سوی دغدغه مندان این عرصه صورت گیرد. 

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ
انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت  حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی، متعهد و پرتلاش کشورمان و همراهان بزرگوار ایشان  واصل و  منجر به تاثر و اندوهی وصف ناشدنی گردید.

این پرورش یافته مکتب و گفتمان انقلاب اسلامی، در مسیر خدمت به مردم جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و تا آخرین لحظات حیات بابرکت خویش لحظه ای از این هدف مقدس و خداپسندانه غفلت نورزید.

دفاع  و صیانت سرسختانه و تحسین برانگیز رئیس جمهور مکتبی و شهیدمان از آرمانها، اصول و مبانی انقلاب اسلامی و تلاش وافر ایشان جهت اتکا به توانایی ها و ظرفیت‌های عمیق داخلی در مسیر رشد و شکوفایی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور، همواره زبانزد خاص و عام بود. 

حمایت‌های بی‌دریغ شهید آیت الله رئیسی از عرصه فرهنگ و دیپلماسی فرهنگی، نام دولت سیزدهم را به عنوان مجموعه ای دغدغه مند در راستای عمل به منویات رهبر حکیم و معظم انقلاب اسلامی در این حوزه مهم ثبت و ضبط نمود. 

بدون شک تحمل این مصیبت سخت و جانکاه، برای دوستداران ایران اسلامی صعب و طاقت فرساست اما در روز ولادت حضرت ثامن الاحجج علیه السلام، در سایه توسل به این امام همام، در برابر تقدیر و امر مطاع پرورگار عالمیان سر تسلیم و رضا فرود می آوریم. 

بدون شک تلاشهای بی‌دریغ و خالصانه رئیس‌جمهور شهیدمان، رهتوشه ای ارزشمند در حیات ابدی و جاوید ایشان خواهد بود.
 

شهادت این خادم بزرگ ملت ایران را به حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(دام غزه)، بیت شریف و داغدار  ایشان، خصوصا سرکار خانم دکتر علم الهدی و جناب آیت الله علم الهدی امام جمعه محترم مشهد مقدس، همه اعضای محترم هیات دولت و سایر بازماندگان  تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

همنشینی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان بزرگوار ایشان با ائمه معصومین علیهم السلام، امام راحل( ره) و ابرار و صالحین، دعای قلبی و عمیق همه ما در حق این شهید راه خدمت خواهد بود.

محمد مهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

انتهای پیام/

نظر شما