شناسهٔ خبر: 66755041 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نمایشگاه ملی آبادیران به ایستگاه دوم رسید

دومین دوره نمایشگاه ملی آبادایران از ۲۲ تا ۲۵ خرداد سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

نمایشگاه ملی آبادیرانبه گزارش ایکنا، برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش‌های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است.

در این برنامه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در همکاری با همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران همچون بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، کمیته امداد امام خمینی(ره)  و... به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق کمتر برخوردار با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری است. از این رو در راستای اهداف برنامه ملی آبادیران، طرح‌های حمایتی متنوعی در نمایشگاه ملی آبادیران ارائه می‌شود.

بهبود کیفیت زندگی مردم از میسر ایجاد بستری برای رفع مسائل و چالش‌های بومی به کمک راهکارهای فناورانه و نوآورانه، توسعه و ترویج خدمات و راهکارهای برتر توسعه‌یافته در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور، شناسایی و معرفی فعالان مردمی حوزه آبادانی و پیشرفت فناورانه، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به توانمندی‌های جامعه دانش‌بنیان در زمینه رفع مسائل و چالش‌های مناطق کمتر برخوردار و الگوسازی و ایجاد انگیزه برای فعالان زیست بوم علم و فناوری و گروه‌های دغدغه‌مند در این حوزه از جمله اهداف جایزه ملی آبادایران است.

در این راستا، دومین دوره نمایشگاه برنامه ملی آبادیران با هدف رفع نیاز‌های فناورانه و مسئله‌محوری در حوزه آبادانی، محرومیت‌زدایی و حوزه جهادی از ۲۲ تا ۲۵ خرداد در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به سایت برنامه ملی آبادیران به نشانی www.abaadiran.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام

نظر شما