شناسهٔ خبر: 66755032 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آیت‌الله مکارم شیرازی:

حجت‌الاسلام رئیسی نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود

آیت‌الله مکارم شیرازی با تسلیت شهادت رئیس جمهور، او را نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی خواند که و مواضع آگاهانه و توأم با حریتش در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید.

صاحب‌خبر -
ارسال/ حجت‌الاسلام رئیسی نمونه بارز مسئول متعهد و مخلص انقلابی بودبه گزارش ایکنا، متن پیام تسلیت آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع تقلید در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
إنا لله وإنا إلیه راجعون
 
خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان (رحمة الله علیهم) موجب تأسف و تألم شدید گردید.
 
ایشان در سال‌های طولانی و در عرصه‌های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(ع) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی ننمود. وی نمونه بارز از مسئول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توأم با حریت او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام گردید و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم او را هرگز از یاد نخواهد برد.
 
اینجانب این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز و خصوصاً به خانواده و بستگان ایشان و مسئولین کشوری و لشکری تسلیت عرض نموده، و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسئلت دارم.
 
لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولین پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله.
 
از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.
 
والسلام علیکم و رحمة الله
 
قم – ناصر مکارم شیرازی
 
31 اردیبهشت/1403
انتهای پیام

نظر شما