شناسهٔ خبر: 66754210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به مناسبت شهادت خدمتگزار مردم؛

خادم الرضا، سید محرومان و پرچم‌دار عدالت فرهنگی

گلستان- رئیس‌جمهور باور داشت هیچ مفهومی در مفاهیم دینی ما بعد از توحید به گستردگی مفهوم عدالت نیست و عدالت در تمام شئون از جمله حوزه فرهنگ باید تبلور پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان،  در شب ولادت امام رئوف حضرت علی بن موسی رضا (ع) خبر وقوع حادثه بالگرد حامل «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور دولت مردمی سیزدهم در سر تیتر اخبار قرار گرفت و در پی آن اقشار مختلف مردم برای سلامتی سید محرومان و پرچم‌دار عدالت فرهنگی در جامعه دست به دعا شدند اما افسوس خبر آمد که روح بلند رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیرمان شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان انقلابی‌اش به ملکوت اعلی پیوست.

رئیس‌جمهوری که باور داشت هیچ مفهومی در مفاهیم دینی ما بعد از توحید به گستردگی مفهوم عدالت نیست و عدالت در تمام شئون از جمله حوزه فرهنگ باید تبلور پیدا کند.

مردی که معتقد بود ما برای اجرای عدالت به شاخص نیاز داریم و شاخص عدالت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) است و باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که امام رضا (ع) می‌پسندد.

خادم ملتی که در چند روز گذشته ضمن اشاره و تأکید به سند ملی ترویج مطالعه مفید و حمایت از کاغذ ایرانی و رسیدن به خودکفایی آن و باور جوانان متعهد فرهنگ مدار و فعالان حوزه چاپ و عنصر، عنوان داشت: دولت برای برقراری عدالت فرهنگی و دسترسی همگانی به کتاب در تلاش است.

خادم الرضا، مردِ مردم، شهادتت مبارک، به‌راستی‌که مصداق این آیه‌ای:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛

نظر شما