شناسهٔ خبر: 66753328 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

استقلال مثل منچستر سیتی قهرمان خواهد شد | هر هفته یک نفر کار را برای تیم در می آورد

علی حمودی با بیان اینکه تیم‌ها از داوری متضرر می‌شوند و باید وی‌ ای آر وارد کشور شود، عنوان کرد: کمک داور ویدیویی باید به فوتبال ما اضافه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قرمزپوشان قائمشهر در جدول لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و قطعاً برای کسب ۳ امتیاز مقابل استقلال صف آرایی خواهند کرد. شاگردان نکونام با تمرکز کافی و داشتن روحیه لازم می‌توانند در قائمشهر مقابل نساجی پیروز شود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال نساجی پتانسیل این را دارد که در لیگ برتر ماندگار شوند و ۳ بازی نسبتاً سخت را تا پایان فصل تجربه می‌کند. آن‌ها باید بعد از استقلال با فولاد بازی کنند که در تکاپوی بقا در لیگ برتر قرار دارند. نساجی تیم ریشه‌داری است، اما باید قبول کنیم که نام استقلال بزرگ‌تر از آنهاست و اینکه بخواهیم از آن‌ها غول بسازیم به خودمان لطمه خواهیم زد. به نظرم می‌توانیم با یک بازی منطقی در جو پرشور قائمشهر ۳ امتیاز حساس را بگیریم و جایگاهمان را در صدر جدول تثبیت کنیم.

*هر هفته یک بازیکن گره استقلال را باز می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد آبی‌پوشان، تصریح کرد: از نظر من نقطه قوت یک تیم این است که هر هفته یک نفر از بازیکنان گره مشکلات را باز کند. مقابل فولاد دیدیم که ایمان سلیمی از دفاع پیش کشید و با یک ضربه سر دروازه را باز کرد. در چند بازی مشاهده کردیم که حسین حسینی با واکنش‌های خوب خود مانع باز شدن دروازه استقلال شد. یا حتی تمام بازیکنان استقلال که برای گلزنی عطش دارند و تمام تلاششان را برای گرفتن ۳ امتیاز انجام می‌دهند. خدا را شکر استقلال نسبت به نیم فصل گذشته عملکرد بهتری داشته و قدر امتیازات هر بازی را به خوبی می‌دانند.

علی حمودی با بیان اینکه تیم‌ها از داوری متضرر می‌شوند و باید وی‌ ای آر وارد کشور شود، عنوان کرد: کمک داور ویدیویی باید به فوتبال ما اضافه شود. بسیاری از تیم‌ها به دلیل اشتباهات داوری متضرر می‌شوند و این برای لیگی که ادعا می‌کند می‌خواهد پیشرفته شود یک امتیاز منفی است. در بازی استقلال و فولاد یک گل از روی ضربه کرنر برای آبی‌پوشان به ثمر رسید. نمی‌توان گفت، چون آن توپ کرنر شد داوری به نفع ما بود. شاید در یک بازی ۱۰۰ ضربه کرنر زده شود و هیچ کدام از آن‌ها گل نشود و این جنبه توجیهی ندارد. در لیگ‌های دنیا اگر به اشتباه کرنر صورت بگیرد از کمک داور ویدیویی کمک نمی‌گیرند چرا که این صحنه‌ها ۱۰۰ درصد گل نیست. امیدوارم فوتبال ایران برای پیشرفته شدن قدم بردارد.

*زمانی فوتبال ایران باعث رعب و وحشت تیم‌های آسیایی بود

وی در ارتباط با حواشی و کُری‌های فوتبالی در روزهای اخیر، متذکر شد: من به شخصه احترام خاصی برای بازیکنان هر تیمی قائل هستم. پیشکسوتان از بزرگان فوتبال ایران هستند و باید به تمام آن‌ها احترام گذاشته شود. چه از استقلال و چه پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و یا هر تیم دیگری بازیکنان سابق و حاضرشان برای من عزیز و قابل احترام هستند. اگر این بازیکنان نبودند جایگاه فوتبال ما به اینجا نمی‌رسید و در گذشته آن افتخارات را کسب نمی‌کردیم. زمانی فوتبال ایران بر بام آسیا قرار داشت و همواره باعث رعب و وحشت تیم‌های آسیایی بودیم. دلیل آن همان بازیکنان بزرگ بودند که تمام تلاششان را برای سرافرازی پرچم ایران گذاشتند.

*همه چیز مهیای قهرمانی استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه کادر فنی و بازیکنان در این ۳ بازی پایانی باید تمام تمرکزشان را بگذارند، خاطرنشان کرد: استقلال شرایط خوبی را در لیگ امسال دارد و همه چیز دست خودشان است. خواهشی که از کادر فنی و بازیکنان این تیم دارم این است که در این ۳ هفته باقی مانده ۹۰ دقیقه با تمرکز و با تمام قوا مقابل حریفان قرار بگیرند و تمام حواسشان را برای کسب ۳ امتیاز بگذارند. شک ندارم که استقلال قهرمان می‌شود. همه چیز مهیای این است که ما ۳ بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذاریم و قهرمان شویم. احساس می‌کنم جوری قهرمان شویم که منچسترسیتی در انگلیس قهرمان شد. تا هفته پایانی پرسپولیس امید قهرمانی دارد، اما استقلال با کسب امتیازات لازم جایگاه صدرنشینی را حفظ می‌کند و در آخر قهرمان می‌شود.

نظر شما