شناسهٔ خبر: 66752512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

حضور عملیاتی سردار پاکپور و بررسی منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه عاشورا نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز، ضمن حضور به شکل عملیاتی در منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور، این منطقه را بررسی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه عاشورا نیروی زمینی سپاه پاسداران نیز، ضمن حضور به شکل عملیاتی در منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور، این منطقه را بررسی کردند.همچنین؛ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران نیز پس از ورود به استان آذربایجان شرقی به محل حادثه رفت تا ضمن بررسی وضعیت، دستورات را برای تسریع در جست‌وجو صادر کند.

حضور عملیاتی سردار پاکپور و بررسی منطقه سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

بنابر روایت فارس، در این راستا، نشست ستاد بحران با حضور جمعی از وزرا، فرمانده کل سپاه، معاون رئیس جمهور و جمعی از مسئولان در ستاد مس سونگون برگزار شده است.عصر یکشنبه بود که بالگرد حامل آیت‌الله رییسی رئیس‌جمهور، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در مسیر بازگشت از افتتاح «سد قیز قلعه‌سی» دچار سانحه شد. اما، هنوز از سرنوشت این بالگرد و سرنشینان آن خبری در دسترس نیست.

۲۷۲۱۹

نظر شما