شناسهٔ خبر: 66751576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای ‌‌با مشکل مواجه شد‌

ستاد بحران با حضور مقامات ارشد تشکیل شد و عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور با استفاده از پهپاد دید در شب ترکیه و اعزام نیروهای کمکی از چند جبهه در حال انجام است. با وجود سرمای هوا و تراکم پوشش گیاهی، امیدواری ها برای یافتن بازماندگان همچنان پابرجاست.

صاحب‌خبر -

 پس از اعزام پهپاد دید در شب ترکیه ای به منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، بلافاصله ستاد بحران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه شمالغرب و مسئولان استانی تشکیل شد.

به گزارش تسنیم، پس از اعزام پهپاد دید در شب ترکیه ای به منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، بلافاصله ستاد بحران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه شمالغرب و مسئولان استانی تشکیل شد تا ضمن تحلیل اطلاعات ارسالی این پهپاد، تصمیمات جدید برای تسریع در عملیات جستجو بگیرند.

این پهپاد شناسایی تا ارتفاع 11 هزار پایی‌ پایین آمده ولی چون درختان و پوشش گیاهی تراکم زیادی دارد کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای را با مشکل مواجه کرده است.

طبق گزارش تسنیم، هم اکنون بر تعداد نیروهای امدادی در منطقه افزوده شده و عملیات جستجو از چند جبهه شدت یافته تا هر چه سریعتر نیروهای مردمی و امدادی و نیروهای مسلح بتوانند به بالگرد رئیس جمهور برسند.

هم اکنون دمای هوا بسیار سرد بوده و جستجو را کندی مواجه کرده است؛ اما مسئولان امیدوارند هر چه زودتر به اطلاعات جدیدی از محل سانحه دست یابند.

نظر شما