شناسهٔ خبر: 66750866 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

اعزام ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای

دستیار رئیس جمهور روسیه گفت: با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در تماس مجدد با معاون اول رئیس جمهور گفت: جلسه فوق العاده رئیس جمهور این کشور با حضور مقامات عالی دولتی روسیه و سفیر ایران برگزار شد و آقای پوتین ضمن ابراز سلام و همدلی به رهبری معظم و ملت بزرگ ایران‌؛ آرزوی سلامت برای آیت الله رئیسی و هیئت همراهشان دارد.

ایگور لویتین دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه بامداد دوشنبه در تماس مجدد با آقای مخبر گفت: با دستور رئیس جمهور روسیه تا ساعتی دیگر دو فروند هواپیمای پیشرفته با بالگردهای ویژه به همراه ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای کوهستان به تبریز اعزام خواهد شد.

وی افزود: صبح امروز (دوشنبه) نیز دو فروند بالگرد روسی از ارمنستان عازم تبریز خواهند شد.

لویتین تاکید کرد: دولت روسیه و شخص آقای پوتین نگران وضعیت سلامت آقای دکتر رئیسی و هیئت همراهشان است و سلام و احترام و همدلی صمیمانه خود را در این ساعات به رهبری و ملت بزرگ ایران اعلام می‌دارد.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز در این تماس تلفنی ضمن تشکر از حمایت‌های شخص رئیس جمهور روسیه و دولت این کشور تصریح کرد: امیدواریم به زودی اخبار خوب و امید بخشی به شما و دوستداران ایران درپی این حادثه ناگوار داشته باشیم.

نظر شما