شناسهٔ خبر: 66748671 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سینا | لینک خبر

جشنواره ادبی «سرو سرخ» در فارس برگزار می‌شود

صاحب‌خبر -

جشنواره ادبی «سرو سرخ» جمعیت هلال احمر ایران، در بخش شعر و داستان به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش سینا پرس فارس، فراخوان جشنواره «سرو سرخ» جمعیت هلال احمر ایران، با هدف زنده نگه‎‌داشتن یاد و خاطره شهدای امدادگر دفاع مقدس و مقاومت و فعال‌سازی ظرفیت‎‌های ملی برای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات داوطلبانه امروز، ۳۰ اردیبهشت‌ماه منتشر شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این جشنواره در موضوعات شهدا و امدادگران پیشکسوت دفاع مقدس، نقش جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس و پس از آن، شهدای امدادگر مقاومت، نقش امدادگران در جبهه، رفتارهای نوع دوستانه و بشردوستانه در زندگی، جلوه‌های ایثار، نیکوکاری و انسان دوستی پذیرای آثار علاقمندان به شرکت در این جشنواره است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی کنگره بین‌المللی ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت به نشانی https://shohadayemdadgar.ir/ مراجعه کنند.

دبیرخانه جشنواره مذکور در رشته‌های شعر و داستان به آدرس شیراز، بلوار سیبویه، جنب بیمارستان قلب الزهرا(س)، مجتمع شماره یک جمعیت هلال احمر استان فارس به کد پستی ۷۱۶۴۹۵۴۹۴۹ و آدرس پیام‌رسان ایتا: @sarvesorkh_helal و پست الکترونیکی: fars@rcs.ir قرار دارد.

نظر شما