شناسهٔ خبر: 66748491 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

اخبار کوتاه فرهنگی؛

کتابخانه‌های استان زنجان میزبان نشست‌های ادبی و فرهنگی/ اجرای طرح فانوس در مناطق محروم

زنجان- همزمان با دهه کرامت، کتابخانه‌های استان زنجان در شهرستان‌های مختلف میزبان برنامه‌های فرهنگی و هنری هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، همزمان با دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه عمومی شهرستان طارم برگزار شد.

به منظور ترغیب حضور کودکان و نوجوانان در کتابخانه، سلسله جلسات آموزش اوریگامی، سفالگری، نقاشی و رنگ‌آمیزی، کارگاه خلاقیت و نشست جمع‌خوانی در کتابخانه عمومی بعثت شهرستان طارم برگزار شد.

برگزاری جشن منم امام رضایی‌ام در ابهر

با هدف گرامیداشت دهه کرامت؛ جشن «منم امام رضایی‌ام» در کتابخانه رازی ابهر برگزار شد.

همزمان با ایام کرامت، جشن کودکان «منم امام رضایی‌ام» در قالب برنامه هایی ازقبیل نقاشی، خوانش سرود، قصه گویی و جمع خوانی در کتابخانه رازی شریف آباد شهرستان ابهر برگزار شد.

سی‌وسومین جلسه خوانش و شرح غزلیات حافظ برگزار شد

سی و سومین جلسه شرح غزلیات حافظ با حضور محمدحسین صائنی (استاد عرفان و حکمت) برگزار شد.

شرکت عموم در این نشست آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به فایل صوتی جلسات به کانال کتابخانه‌های عمومی در ایتا مراجعه کنند.

برگزاری همایش بزرگ «دختران آفتاب» در خرمدره

به مناسبت دهه کرامت همایش بزرگ دختران آفتاب در کتابخانه عمومی شهرستان خرمدره با اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری اجرا شد.

این برنامه در قالب سرودخوانی توسط دختران، قصه گویی توسط اعضای کتابخانه‌های عمومی با موضوع دهه کرامت و زندگی حضرت معصومه (س) و مسابقه قصه‌گویی با موضوع سیره زندگی ائمه معصومین (ع) اجرایی شد.

فانوس به مناطق محروم می‌رود

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان طرح فانوس اجرایی می‌شود.

این برنامه با دعوت از معلمان و فارغ التحصیلان رشته های علوم پایه برای تدریس داوطلبانه در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر زنجان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم اجرا می‌شود.

نظر شما