شناسهٔ خبر: 66747803 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برایتون ۰-2 منچستریونایتد: سه امتیاز بی‌فایده!

منچستریونایتد دقایقی قبل با دو گل برابر برایتون به پیروزی رسید تا لیگ برتر را با سه امتیاز به پایان رسانده باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز پایانی این فصل از مسابقات را به دست آورد. 

ویدئو: 333188

دو تیم در نیمه اول تلاش بسیاری برای باز کردن دروازه حریف کردند و برایتون بارها فرصت گلزنی روی دروازه شیاطین سرخ داشت اما موفق نشد از شانس‌‌های گلزنی که داشت به خوبی استفاده کند و در نهایت دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند. 

2023740

در حالی که توپ و میدان در اکثر دقایق بازی در اختیار شاگردان روبرتو دی زربی بود، این دیوگو دالوت بود که موفق شد در دقیقه ۷۳ گل اول تیمش و این بازی را به ثمر برساند تا بازی ۰-۱ به سود یونایتد شود. 

2023741

همین گل باعث شد که شرایط به سود یونایتد تغییر کند و در حالی که تنها دو دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی فرصت باقی مانده بود، این راسموس هویلوند بود که روی پاس گل کریستین اریکسن توانست گل دوم را وارد دروازه حریف کند.  

2023742

به این ترتیب منچستریونایتد با کسب سه امتیاز این بازی توانست با ۶۰ امتیاز از ۳۸ بازی در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و باید دید که آیا اریک تن‌هاخ در فصل آینده هم روی نیمکت این تیم حضور خواهد داشت یا خیر. 

نظر شما