شناسهٔ خبر: 66746928 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان زکات در خور و بیابانک

بیش از ۹۰۰ میلیون تومان زکات در خوروبیابانک جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان زکات در خور و بیابانکبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گفت: طی یک سال گذشته پرداخت زکات در شهرستان افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان بوده که نسبت سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ رشد داشته است.
محمود جلالی در شورای زکات شهرستان افزود: این مبالغ صرف درمان، تحصیل و هزینه زندگی فقرا، محرومان و احداث یا تکمیل طرح‌های عام المنفعه در مناطق و روستا‌ها می‌شود.
رییس ستاد زکات استان اصفهان هم گفت: زکات جمع آوری شده بدون هرگونه تغییری در همان شهر و یا روستا هزینه می‌شود.


حجت الاسلام غلامحسین رنجبر افزود: شاخص اصلی جلسات و نشست‌های هر شهرستان احیای شورای زکات به صورت کاربردی باشد چرا که اهمییت این فریضه موجب افزایش و برکات رزق می‌شود.
فرماندار خوروبیابانک گفت: در هدایت مردم نسبت به پرداخت زکات باید اهتمام بیشتری صورت گیرد که این امر نقش روحانیان را برجسته‌تر می‌کند.


احمدرضا طحانی با اشاره به اهمییت فرهنگ توسعه و پرداخت زکات افزود: پرداخت زکات ظرفیت بسیار خوبی برای رشد و توسعه اقتصادی و کاهش مشکلات معیشتی جامعه است.
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز گفت: زکات یکی از پایه‌ها و ستون دین مبین اسلام است و این فریضه الهی تا جایی مهم است که خداوند در قرآن کریم زکات را در کنار نماز آورده است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصاد جامعه که مورد اهتمام اسلام نیز قرار دارد، از طریق پرداخت زکات و با مشارکت خیران و افراد ثروتمند جامعه رفع خواهد شد.

نظر شما