شناسهٔ خبر: 66746846 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ولوز اخراجی داد: گلزنی‌‌های لیورپول شروع شد (عکس)

نلسون سمدو در نیمه اول بازی ولورهمپتون مقابل لیورپول اخراج شد تا تاثیر بزرگی روی نتیجه بازی بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در هفته پایانی لیگ برتر انگلیس تیم‌های لیورپول و ولورهمپتون به میزبانی ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفته‌اند و این بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد که یک اتفاق به سود شاگردان یورگن کلوپ رقم خورد.

در نیمه اول که دو تیم در تلاش برای یافتن راه گلزنی بودند، ولورهمپتون روی یک اشتباه 10 نفره شد و نلسون سمدو از زمین بازی اخراج شد.

روی پاس به عقب به سمت الکسیس مک آلیستر در میانه میدان، نلسون سمدو تلاش کرد با گام بلند این توپ را از آن خود کند که بعد از هافبک لیورپول به توپ رسید و به پای او ضربه زد.

2023675

تصاویر آهسته نشان دادند که سمدو در دقیقه 26 با پای راست روی مچ پای چپ مک آلیستر فرود می‌آید و برای لحظاتی روی پای او فشار می‌آورد تا فریاد بازیکن حریف بلند شود.

داور که بلافاصله با سوت بازی را متوقف کرده بود دومین کارت زرد سمدو را در این بازی به او نشان داد تا از زمین بازی اخراج شود.

2023674

پس از لحظاتی مک آلیستر که مورد مداوای پزشکان لیورپول قرار گرفته بود به جریان بازی برگشت و چند دقیقه بعد در نتیجه بازی تاثیرگذار شد.

مک آلیستر در دقیقه 34 اولین گل لیورپول را به ثمر رساند و پس از او هم کونسا در دقیقه 41 دومین گل را به ثمر رساند تا اخراج سمدو به صورت کامل برنامه‌های ولورهمپتون را بهم بریزد.

نظر شما