شناسهٔ خبر: 66746808 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ارتش جمهوری دموکراتیک کنگو یک کودتا را خنثی کرد

سخنگوی ارتش جمهوری دموکراتیک کنگو در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که نیروهای مسلح این کشور یک تلاش برای کودتا با حضور مبارزان کنگو و خارجی را دفع کردند. سخنگوی ارتش جمهوری دموکراتیک کنگو در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که نیروهای مسلح این کشور یک تلاش برای کودتا با حضور مبارزان کنگو و خارجی را دفع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، سخنگوی ارتش جمهوری دموکراتیک کنگو در یک سخنرانی تلویزیونی گفت که نیرو‌های مسلح جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) یک تلاش برای کودتا با حضور جنگجویان کنگو و خارجی را دفع کردند.

طبق گزارش رویترز، سخنگوی نیرو‌های مسلح جمهوری دموکراتیک کنگو گفت: «تلاش برای کودتا توسط نیرو‌های امنیتی و دفاعی کشور خنثی شد. این تلاش توسط نیرو‌های کنگو و خارجی‌ها در حال انجام بود. تلاش این خارجی‌ها و افرادی از کنگو به همراه رهبرانشان خنثی شد.»

به نقل از خبرگزاری رویترز، این سخنگو نگفت که آیا این عاملان کشته یا دستگیر شده‌اند.

اخیرا دو نیروی گاردی و یک مهاجم در حمله‌ای به منزل «ویتال کامره» از اعضای پارلمان جمهوری دموکراتیک کنگو که قرار بود رئیس پارلمان این کشور شود، کشته شدند.

سفارت آمریکا در جمهوری دموکراتیک کنگو نیز امروز هشدار امنیتی درباره فعالیت‌ها و تحولات در جریان در این کشور صادر و گزارشی از تیراندازی در منطقه را منتشر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما