شناسهٔ خبر: 66746801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سعید برخورداری: از تیم‌های اروپایی و قطری پیشنهاد دارم

گلر لژیونر فوتسال ایران از پیشنهادات خودش برای فصل آینده صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، گلر لژیونر فوتسال ایران از شرایط خودش در لیگ اسپانیا صحبت کرد. 

 

بازهم در جمع بهترین دروازه‌بانان اسپانیا قرار گرفتی؟

خدا را شکر می‌کنم بعد از نیم فصل باز هم توانستم نظر مثبت کمیته فنی مسابقات را جلب کنم و در این لیست قرار بگیرم. از آنجا که سایت رأی‌گیری لالیگا فقط در حیطه قاره اروپاست و کاربران ایرانی قادر به رأی دادن نیستند، امکان اینکه من بهترین دروازه بان شوم، خیلی سخت است. اما همین‌که اسمم کنار بهترین‌های جهان؛ وارگاس و نیلسن از بارسلونا قرار گرفته خوشحال‌کننده است. باید بگویم بارسایی‌ها در اغلب پست‌ها شانس بیشتری دارند.

چطور دو دروازه‌بان از بارسلونا؟ مگر از لحاظ حضور در دروازه تعداد سیوهای آنها را کم نمی‌کند؟

این دو دروازه‌بان به‌طور چرخشی بازی می‌کنند و تعداد بازی‌های کمتری به آنها می‌رسد ولی آمار سیوهای آنها بالاست.

پیشنهاد جدیدی از تیم‌های دیگر نداری؟

از تیم‌های اروپایی و قطری پیشنهاد دارم ولی به‌دلیل اینکه تا 2026 با تیم «آدمار لئون» قرارداد دارم و رقم فسخ قراردادم 100 هزار یوروست برای هر تیمی سخت است که این مبلغ را پرداخت کند. من از زندگی در اسپانیا راضی هستم و تصمیم دارم تا پایان قراردادم در این تیم بمانم.

وضعیت تیمت چطور است؟

تیمم در رده پنجم لالیگای اسپانیاست و در دوهفته مانده اگر بتوانیم جایگاه‌مان را حفظ کنیم یا بالاتر ببریم در فصل جدید به لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنیم.

شما جزو بهترین‌های اسپانیا هستید اما در جام ملت‌های آسیا به عنوان دروازه‌بان اصلی به میدان نرفتی.

در این 7 - 8 سال یاد گرفتم همیشه به نظر سرمربی احترام بگذارم که تیم یک دروازه بیشتر ندارد و مطمئناً گلر بهتر درون دروازه می‌ایستد. من در اردو و بازی‌های دوستانه قبل از تورنمنت آسیا، به شدت مریض شدم و نتوانستم عملکرد خوبی به نمایش بگذارم، پس مشخص است که فیکس نشوم. ولی امیدوارم در اسپانیا عملکردی داشته باشم تا هندبال ایران را به دیگران بشناسانم.

رأی‌گیری بهترین‌ها به پایان رسیده؟

بله، ولی نتیجه آن در مراسم گالا دوشنبه هفته آینده اعلام می‌شود. در این نظرخواهی علاوه بر مردم، نظر سرمربیان، کاپیتان و مدیران تیم‌ها و اصحاب رسانه پرسیده می‌شود. کاش این سیستم رأی‌گیری را به لیگ ایران اضافه می‌کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما