شناسهٔ خبر: 66746700 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

سکوهای مجوزدار به ۴۴۹عدد رسید

تهیه کننده سریال شهرزاد با یک پلفترم تازه به شبکه نمایش خانگی برمی گردد

گفته می شود پلتفرم «شیدا» که به تازگی مجوز خود را از ساترا گرفته، به مدیریت سیدمحمد امامی، تهیه کننده «شهرزاد» است که به خاطر فساد مالی زندانی شد اما ساترا می گوید این پلتفرم برای بانک گردشگری است.

صاحب‌خبر -

همشهری آنلاین: حالا تعداد سکوهای نمایش فعال به ۴۴۹عدد رسیده است، درحالی که از میان آنها به تعداد انگشت‌های یک دست هم فعال و درآمدزا نیستند. این در حالی است که به ۱۲سکوی نمایش مجوز داده شده که یکی از آنها «شیدا» است و نام سیدمحمد امامی، تهیه‌کننده‌ای که به فساد مالی متهم شده بود نیز دیده می‌شود.
سیدمحمد امامی تهیه‌کننده سریال‌های پرمخاطبی چون «شهرزاد» و «شاهگوش» بود که سال۱۴۰۱ به‌خاطر پرونده فساد مالی بانک سرمایه زندانی شد و حالا بعد از ۲سال نامش به‌عنوان مدیر پلتفرم تازه متولدشده «شیدا» دیده می‌شود، پلتفرمی که به همراه دیگر سکوهای نمایش مجوز خود را از ساترا گرفته است.
روز گذشته ساترا به ۱۲رسانه مجوز داد که در میان آنها ۶رسانه در حوزه فیلم و سریال مجوز گرفتند که عبارتند از: «هورنت»، «دیدی‌باز»، «فرتاک ‌فیلم»، «راکورد»، «ایران تی‌ویکس فیلم» و «شیدا». آخرین پلتفرم را قرار است سیدمحمد امامی مدیریت کند، تهیه‌کننده‌ای که به‌خاطر فساد مالی به زندان محکوم شده است. اما طبق پیگیری‌ها ساترا می‌گوید این پلتفرم برای بانک گردشگری است و مدیریت آن را محمد جهانبخش برعهده دارد. با این حال در بسیاری از سایت‌ها نام سیدمحمد امامی نیز دیده می‌شود. در حال حاضر تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به ۴۴۹عدد رسیده است، اما از انبوه پلتفرم‌ها تنها ۵سکوی نمایش فعال هستند.


نظر شما