شناسهٔ خبر: 66746631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

درخشش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در رویداد امید رسانه کشور

یاسوج- مسوول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از درخشش خبرنگاران استان در رویداد امید رسانه کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه نخستین رویداد ملی جام امید رسانه کشور روز یکشنبه سی ام اردیبهشت ماه با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمع دیگری از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در سالن همایش‌های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تهران برگزار شد.

مسئول بسیج رسانه استان در تشریح این رویداد گفت: در این جشنواره ۳۶ ساعته که بزرگترین رویداد تولید و انتشار محتوای امید آفرین کشور بود تیم‌های رسانه‌ای از استان‌های مختلف کشور و تیم‌هایی از خبرگزاری‌ها داخلی و خارجی حضور داشتند.

عباس رضایی افزود: در این رویداد برخی زیر مجموعه‌های وزارت خانه‌های اقتصادی اعم از شرکت‌های نفتی، پتروشیمی و معدنی، قرارگاه‌های سازندگی و جهادی و فرماندهان عالی رتبه نظامی حضور یافته و آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های کشور را گزارش دادند.

درخشش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در رویداد امید رسانه کشور

وی بیان کرد: در این رویداد رسانه‌ها این دستاوردها و پیشرفت‌ها را در بخش‌های خبر، گزارش، اینفوگراف، انیمیشن، موشن گرافیک و یادداشت و مقاله و… تولید کرده و سپس تولیدات خود را در فضای خبرگزاری‌ها پایگاه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی انتشار دادند.

رضایی افزود: در این رویداد پس از داوری آثار، تیم‌های برتر معرفی و تجلیل شدند.

رضایی گفت: در این رویداد بزرگ و رقابتی، تیم خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تلاش خستگی ناپذیر موفق به کسب تندیس مقام سوم بخش انتشار در بین تمامی استان‌های کشور شد.

مسؤول بسیج رسانه استان ضمن تبریک این افتخار به اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم ۱۲ نفره ای از نمایندگان اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای استان در این رویداد حضور داشتند و تولیدات خود را در ۳۰ خبرگزاری و پایگاه خبری استان و سکوهای مختلف شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

رضایی تصریح کرد: هدف از این رویداد امید آفرینی و انعکاس اخبار پیشرفت و توسعه کشور و با محوریت تولید اخبار امید آفرین برگزار شد.

درخشش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در رویداد امید رسانه کشور

فرزانه شریفی خبرنگار ایرنا، سید فرشاد رجایی کانون بسیج رسانه شهر یاسوج، زینب خوش اندیش خبرگزاری‌ای بنا، پژمان امیدی خبرگزاری مهر، دانیال ولوی خبرگزاری دانشجو، طیبه سعادتی خبرنگار عصردنا، حمیده تابش نژاد خبرنگار سایت بازتاب فردا، مرتضی مبشری سایت عصر دنا، احمدرضا شجریان فعال مجازی و رسانه‌ای، محمدنجفی فعال رسانه‌ای، رامین پاس یار فعال رسانه‌ای، از جمله افراد شرکت کننده استان در این رویداد بودند.

درخشش خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در رویداد امید رسانه کشور

رویداد جام رسانه امید کشور با حضور ۶۰۰ خبرنگار منتخب خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و رسانه‌های خارجی و خبرنگاران از استان‌های سراسر کشور به مدت ۲ روز در تهران برگزار شد.

این موفقیت نشان از توانمندی اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور دارد.

نظر شما