شناسهٔ خبر: 66746216 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

پرسپولیس در آستانه شکار ستاره الجزایری؟ بونجاح به جمع سرخ‌ها می‌پیوندد؟

بغداد بونجاح، مهاجم گلزن الجزایری تیم السد قطر، پس از ۹ سال حضور در این تیم در پایان فصل جاری جدا خواهد شد. این خبر هواداران پرسپولیس را به تکاپو انداخته و با انتشار پیام‌های انبوه در صفحه اینستاگرام بانک شهر، خواستار جذب این مهاجم توسط باشگاه محبوب خود شده‌اند.

صاحب‌خبر -

یکی از مالکین باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مهاجم الجزایری تیم السد را به خدمت بگیرد.

به گزارش ایرنا، بغداد بونجاح مهاجم ۳۲ ساله و الجزایری تیم فوتبال السد قطر بعد از ۹ سال حضور در این تیم، سرانجام در پایان این فصل از جمع گرگ‌ها جدا خواهد شد.

این خبر باعث شده تا بسیاری از تیم‌ها در پی جذب این مهاجم الجزایری باشند. مولودیه الجزایر، الاهلی مصر و الشباب عربستان تیم‌هایی هستند که به صورت جدی مذاکرات خود را برای جذب بونجاح با وی آغاز کردند. این در شرایطی است که هواداران پرسپولیس در اقدامی بی‌سابقه برای جذب بغداد بونجاح حدود ۶۰ هزار کامنت در پیج رسمی بانک شهر گذاشته‌اند و از سهام‌دار باشگاه پرسپولیس خواسته‌اند تا برای جذب این مهاجم اقدام کنند.

از همین رو بانک‌ شهر که بیشتر درصد در میان سهامداران سرخ‌پوشان را در اختیار دارد به صورت جدی به دنبال جذب این مهاجم الجزایری‌ست و حاضر است تا مبلغ مورد انتظار برای حضور بونجاح در پرسپولیس را پرداخت کند. هرچند الشباب با پیشنهاد ۶ میلیون دلاری برای دو فصل شانس بیشتری برای جذب این مهاجم گلزن دارد.

نظر شما